Приказ основних података о дисертацији

dc.creatorNađ Olajoš, Aleksandar
dc.date.accessioned2016-11-18T17:03:22Z
dc.date.accessioned2020-07-03T14:24:12Z
dc.date.available2016-11-18T17:03:22Z
dc.date.available2016-11-20T10:48:50Z
dc.date.available2020-07-03T14:24:12Z
dc.date.issued2016-07-29
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija14697821906067.pdf?controlNumber=(BISIS)101625&fileName=14697821906067.pdf&id=6631&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/7062
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=101625&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije146978229542728.pdf?controlNumber=(BISIS)101625&fileName=146978229542728.pdf&id=6632&source=NaRDuS&language=srsr
dc.description.abstractPredmet istraživanja doktorske disertacije odnosi se na sagledavanje pretpostavki za realizaciju korelacijsko - integracijskog metodičkog sistema u razrednoj nastavi. U tom smislu, teorijski deo rada je usmeren na sagledavanje teorijskih polazišta i utemeljenja korelacijsko-integracijskog metodičkog sistema. Empirijski deo rada usmeren je na ispitivanje mogućnosti primene korelacijsko-integracijskog metodičkog sistema u razrednoj nastavi. U tom cilju, istraživanje je realizovano kroz dva segmenta. U okviru prvog segmenta empirijskog istraživanja ispitan je nivo znanja, praktična iskustva i mišljenje učitelja o efektima primene korelacijsko-integracijskog sistema. U okviru drugog segmenta empirijskog istraživanja sagledan je praktičan značaj korelacijsko-integracijskog sistema. Sumirajući rezultate prvog dela empirijskog istraživanja moguće je zaključiti da korelacijsko-integracijski metodički sistem nije u dovoljnoj meri zastupljen u nastavnoj praksi, ali da učitelji prepoznaju značaj i različite mogućnosti primene ovog metodičkog sistema u razrednoj nastavi. Kada je reč o drugom delu empirijskog istraživanja, na osnovu analize nastavnih časova koji su realizovani po modelu korelacijsko -integracijskog sistema moguće je konstatovati da primena ovog metodičkog sistema u nastavnoj praksi pruža velike mogućnosti za ostvarivanje principa korelacije i integracije nastavnih sadržaja, kao i značajan potencijal za kreiranje pozitivne socio-emocionalne klime na času.sr
dc.languagesr (cyrillic script)
dc.publisherУниверзитет у Новом Саду, Филозофски факултетsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Новом Садуsr
dc.subjectrazredna nastavasr
dc.subjectdidaktičko-metodički sistemsr
dc.subjectkorelacija i integracijasr
dc.subjectučiteljsr
dc.subjectučenik.sr
dc.titleMogućnosti primene korelacijsko-integracijskog metodičkog sistema u razrednoj nastavisr
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractНађ Олајош, Aлександар; Могућности примене корелацијско-интеграцијског методичког система у разредној настави; Могућности примене корелацијско-интеграцијског методичког система у разредној настави;
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/46244/Disertacija6440.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/46244/Disertacija6440.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/46243/IzvestajKomisije.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/46243/IzvestajKomisije.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_7062


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији