National Repository of Dissertations in Serbia
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrilic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   NaRDuS home
  • Универзитет у Новом Саду
  • Филозофски факултет
  • View Item
  •   NaRDuS home
  • Универзитет у Новом Саду
  • Филозофски факултет
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mogućnosti primene korelacijsko-integracijskog metodičkog sistema u razrednoj nastavi

Thumbnail
2016
IzvestajKomisije.pdf (420.2Kb)
Disertacija6440.pdf (4.062Mb)
Author
Nađ Olajoš, Aleksandar
Metadata
Show full item record
Abstract
Predmet istraživanja doktorske disertacije odnosi se na sagledavanje pretpostavki za realizaciju korelacijsko - integracijskog metodičkog sistema u razrednoj nastavi. U tom smislu, teorijski deo rada je usmeren na sagledavanje teorijskih polazišta i utemeljenja korelacijsko-integracijskog metodičkog sistema. Empirijski deo rada usmeren je na ispitivanje mogućnosti primene korelacijsko-integracijskog metodičkog sistema u razrednoj nastavi. U tom cilju, istraživanje je realizovano kroz dva segmenta. U okviru prvog segmenta empirijskog istraživanja ispitan je nivo znanja, praktična iskustva i mišljenje učitelja o efektima primene korelacijsko-integracijskog sistema. U okviru drugog segmenta empirijskog istraživanja sagledan je praktičan značaj korelacijsko-integracijskog sistema. Sumirajući rezultate prvog dela empirijskog istraživanja moguće je zaključiti da korelacijsko-integracijski metodički sistem nije u dovoljnoj meri zastupljen u nastavnoj praksi, ali da učitelji prepoznaju značaj ...i različite mogućnosti primene ovog metodičkog sistema u razrednoj nastavi. Kada je reč o drugom delu empirijskog istraživanja, na osnovu analize nastavnih časova koji su realizovani po modelu korelacijsko -integracijskog sistema moguće je konstatovati da primena ovog metodičkog sistema u nastavnoj praksi pruža velike mogućnosti za ostvarivanje principa korelacije i integracije nastavnih sadržaja, kao i značajan potencijal za kreiranje pozitivne socio-emocionalne klime na času.

Faculty:
Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет
Date:
29-07-2016
Keywords:
razredna nastava / didaktičko-metodički sistem / korelacija i integracija / učitelj / učenik.
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_7062
URI
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija14697821906067.pdf?controlNumber=(BISIS)101625&fileName=14697821906067.pdf&id=6631&source=NaRDuS&language=sr
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/7062
http://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=101625&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije146978229542728.pdf?controlNumber=(BISIS)101625&fileName=146978229542728.pdf&id=6632&source=NaRDuS&language=sr

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS
 

 

Browse

All of DSpaceUniversities & FacultiesAuthorsMentorCommittee membersSubjectsThis CollectionAuthorsMentorCommittee membersSubjects

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS