Приказ основних података о дисертацији

The effects of science team teaching in a web environment.

dc.contributor.advisorVasilijević, Danijela
dc.contributor.otherMarinković, Snežana
dc.contributor.otherVilotijević, Nada
dc.contributor.otherMitić, Ljiljana
dc.creatorStepić, Gordana
dc.date.accessioned2016-11-06T15:30:53Z
dc.date.available2016-11-06T15:30:53Z
dc.date.available2020-07-03T15:09:49Z
dc.date.issued2016-09-30
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6960
dc.identifier.urihttp://eteze.kg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=4122
dc.identifier.urihttps://fedorakg.kg.ac.rs/fedora/get/o:718/bdef:Content/download
dc.description.abstractOsnovni ciljevi nastave prirode i društva su razvijanje pojmova o prirodnom i društvenom okruženju, integrisanje iskustvenih i naučnih saznanja u sistem pojmova, osposobljavanje učenika za samostalno učenje i razvoj elementarne naučne pismenosti kao osnove za dalje učenje. Ostvarivanje postavljenih ciljeva zavisi od kvaliteta nastavnog procesa koji nastavnik kreira, dok kvalitet nastavnog procesa predstavlja osnovno sredstvo za unapređivanje kvaliteta znanja učenika. U radu se razmatraju mogućnosti unapređivanja kvaliteta znanja učenika u nastavi prirode i društva. Cilj je da se teorijski razmotre pretpostavke didaktičko- metodičkog modelovanja timske nastave i empirijski ispita i proveri uticaj dva modela timske nastave prirode i društva u veb okruženju na kvalitet znanja učenika četvrtog razreda osnovne škole. Kvalitet znanja je razmatran kroz stepen usvojenosti znanja prepoznavanja, znanja reprodukcije, operativnog i stvaralačkog znanja. Teorijska polazišta predstavljaju teorije kognitivnog razvoja Ž. Pijažea i L. Vigotskog, koncept zasnovan na rešavanju informacionih problema u veb okruženju i pristup usmeren na prožimanje učenja i poučavanja. Naglasak je stavljen na stvaranje podsticajne sredine za učenje u kojoj učenici grade znanja u individualnim, individualizovanim i saradničkim procesima učenja, koje priprema, realizuje i vrednuje tim nastavnika.sr
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr
dc.publisherУниверзитет у Крагујевцу, Учитељски факултет, Ужицеsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Крагујевцуsr
dc.subjecttimska nastavasr
dc.subjectteam worken
dc.subjectnastava prirode i društvasr
dc.subjectistorijski sadržajisr
dc.subjectveb okruženjesr
dc.subjectkvalitet znanja učenikasr
dc.subjectteaching scienceen
dc.subjecthistorical contenten
dc.subjectweb environmenten
dc.subjectthe quality of students' knowledgeen
dc.titleEfekti timske nastave prirode i društva u veb okruženjusr
dc.title.alternativeThe effects of science team teaching in a web environment.en
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY
dcterms.abstractВасилијевић, Данијела; Митић, Љиљана; Вилотијевић, Нада; Маринковић, Снежана; Степић, Гордана; Ефекти тимске наставе природе и друштва у веб окружењу; Ефекти тимске наставе природе и друштва у веб окружењу;
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/47693/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/47693/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/47694/bitstream_47694.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_6960


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији