National Repository of Dissertations in Serbia
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrilic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   NaRDuS home
  • Универзитет у Крагујевцу
  • Учитељски факултет, Ужице
  • View Item
  •   NaRDuS home
  • Универзитет у Крагујевцу
  • Учитељски факултет, Ужице
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Efekti timske nastave prirode i društva u veb okruženju

The effects of science team teaching in a web environment.

Thumbnail
2016
Disertacija.pdf (12.07Mb)
bitstream_47694.pdf (9.409Mb)
Author
Stepić, Gordana
Mentor
Vasilijević, Danijela
Committee members
Marinković, Snežana
Vilotijević, Nada
Mitić, Ljiljana
Metadata
Show full item record
Abstract
Osnovni ciljevi nastave prirode i društva su razvijanje pojmova o prirodnom i društvenom okruženju, integrisanje iskustvenih i naučnih saznanja u sistem pojmova, osposobljavanje učenika za samostalno učenje i razvoj elementarne naučne pismenosti kao osnove za dalje učenje. Ostvarivanje postavljenih ciljeva zavisi od kvaliteta nastavnog procesa koji nastavnik kreira, dok kvalitet nastavnog procesa predstavlja osnovno sredstvo za unapređivanje kvaliteta znanja učenika. U radu se razmatraju mogućnosti unapređivanja kvaliteta znanja učenika u nastavi prirode i društva. Cilj je da se teorijski razmotre pretpostavke didaktičko- metodičkog modelovanja timske nastave i empirijski ispita i proveri uticaj dva modela timske nastave prirode i društva u veb okruženju na kvalitet znanja učenika četvrtog razreda osnovne škole. Kvalitet znanja je razmatran kroz stepen usvojenosti znanja prepoznavanja, znanja reprodukcije, operativnog i stvaralačkog znanja. Teorijska polazišta predstavljaju teorije kog...nitivnog razvoja Ž. Pijažea i L. Vigotskog, koncept zasnovan na rešavanju informacionih problema u veb okruženju i pristup usmeren na prožimanje učenja i poučavanja. Naglasak je stavljen na stvaranje podsticajne sredine za učenje u kojoj učenici grade znanja u individualnim, individualizovanim i saradničkim procesima učenja, koje priprema, realizuje i vrednuje tim nastavnika.

Faculty:
Универзитет у Крагујевцу, Учитељски факултет, Ужице
Date:
30-09-2016
Keywords:
timska nastava / team work / nastava prirode i društva / istorijski sadržaji / veb okruženje / kvalitet znanja učenika / teaching science / historical content / web environment / the quality of students' knowledge
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_6960
URI
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6960
http://eteze.kg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=4122
https://fedorakg.kg.ac.rs/fedora/get/o:718/bdef:Content/download

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS
 

 

Browse

All of DSpaceUniversities & FacultiesAuthorsMentorCommittee membersSubjectsThis CollectionAuthorsMentorCommittee membersSubjects

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS