Модел учења логистике заснован на едукативним играма
А game-based model of learning logistics
Author
Cvetić, BiljanaMentor
Vasiljević, DraganCommittee members
Ilić, OliverVujošević, Mirko
Kovačević, Ivana

Aćimović, Slobodan
Metadata
Show full item recordAbstract
Предмет докторске дисертације су могућности примене и интеграције
едукативних игара у процесе подучавања, учења и развоја компетенција у области
логистике и управљања ланцима снабдевања SCM (Supply Chain Management), пре
свега у високообразовним установама. Примарни циљ дисертације представља
развој новог модела учења логистике и SCM заснованог на играма, чији је један од
кључних елемената оригинални алат за подршку одлучивању за избор
логистичких и SCM игара. Додатни циљеви који се издвајају су развој новог
модела компетенција менаџера логистике и ланца снабдевања и истраживање
постојећег стања примене логистичких и SCM игара у високообразовним
установама у Републици Србији.
Полазну основу рада чини преглед и анализа истраживања из области образовања
будућих менаџера логистике/ланца снабдевања, са посебним освртом на примену
учења заснованог на играма...
The subject of this doctoral dissertation is the possibility of application and integration
of educational games into the processes of teaching, learning, and developing logistics
and supply chain management (SCM) competences, primarily in higher education
institutions. The main aim of the dissertation is to develop a new model of learning
logistics and SCM based on games, whose one of the key elements will be an original
decision-making support tool for the selection of logistics and SCM educational games.
Additionally, some of the important objectives are to develop a new competence model
for logistics and supply chain managers as well as to examine the current state of using
logistics and SCM games in the institutions of higher education in the Republic of
Serbia.
The thesis is based on the review and analysis of the literature in the field of education
for future logistics/supply chain managers, with a special focus on the application of
game-based learning approach...