Show simple item record

Ecological marketing process management by means of PLM tools

dc.contributor.advisorNikolić, Slavka
dc.contributor.otherĆosić, Ilija
dc.contributor.otherVojinović-Miloradov, Mirjana
dc.contributor.otherAnišić, Zoran
dc.contributor.otherMihailović, Dobrivoje
dc.contributor.otherNikolić, Slavka
dc.creatorMladenović, Valentina
dc.date.accessioned2016-10-02T09:06:34Z
dc.date.available2016-10-02T09:06:34Z
dc.date.available2020-07-03T14:14:16Z
dc.date.issued2016-09-30
dc.identifier.urihttp://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6621
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija146797392830263.pdf?controlNumber=(BISIS)101449&fileName=146797392830263.pdf&id=6344&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=101449&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije146797395181590.pdf?controlNumber=(BISIS)101449&fileName=146797395181590.pdf&id=6345&source=NaRDuS&language=srsr
dc.description.abstractU disertaciji je predložen model za upravljanje procesom eko marketinga, delovanjem na 4S kriterijume uspešnosti (održivost, bezbednost, društvena prihvatljivost i zadovoljstvo proizvodom). Razvijeni model je zasnovan na primeni alata LCA i Ekološki Ruksak i ima formu upravljačkog algoritma. Model je sistematično predstavljen, integralno i kroz analizu mogućih scenarija primene. Disertacija sadrži detaljan opis podloga na kojima je model razvijen. Verifikacija razvijenog modela je sprovedena kroz simulaciju izvršavanja algoritma na osnovu rezultata dobijenih primenom alata na dva plastična materijala: PLA i PET.sr
dc.description.abstractThe dissertation proposed a model for managing ecological marketing process by influencing on the 4S criteria of ecological marketing successfulness: Safety, Sustainability, Social acceptability and Satisfaction. The developed model is based on the application of two tools: LCA and Ecological Rucksack and has a control algorithm form. Model is presented in a systematically way, integrally and through an analysis of possible scenarios of application. The dissertation includes a detailed description of the backgrounds on which the model was developed. Verification of the model is carried out through simulation of execution of algoritam based on the results obtained by applying selected tools on two plastics materials: PLA and PET.en
dc.languagesr (latin script)
dc.publisherУниверзитет у Новом Саду, Факултет техничких наукаsr
dc.rightsopenAccessen
dc.sourceУниверзитет у Новом Садуsr
dc.subjectUspešnost eko marketinškog procesasr
dc.subjectecological marketing process successfulnessen
dc.subjectPLMsr
dc.subjectEkološki Ruksaksr
dc.subjectOcenjivanje životnog ciklusa proizvodasr
dc.subjectLCAsr
dc.subjectPLAsr
dc.subjectPETsr
dc.subjectPLМen
dc.subjectEcological Rucksacken
dc.subjectLife Cycle Assessmenten
dc.subjectPLAen
dc.subjectPETen
dc.titleUpravljanje procesom eko marketinga pomoću PLM alatasr
dc.titleEcological marketing process management by means of PLM toolsen
dc.typedoctoralThesissr
dc.rights.licenseBY-NC
dcterms.abstractНиколић, Славка; Aнишић, Зоран; Ћосић, Илија; Војиновић-Милорадов, Мирјана; Николић, Славка; Михаиловић, Добривоје; Младеновић, Валентина; Управљање процесом еко маркетинга помоћу ПЛМ алата; Управљање процесом еко маркетинга помоћу ПЛМ алата;
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/43712/Disertacija4672.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/43713/IzvestajKomisije4672.pdf


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record