Национални Репозиторијум Дисертација у Србији
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед дисертације 
  •   НаРДуС - почетна
  • Универзитет у Новом Саду
  • Факултет техничких наука
  • Преглед дисертације
  •   НаРДуС - почетна
  • Универзитет у Новом Саду
  • Факултет техничких наука
  • Преглед дисертације
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Upravljanje procesom eko marketinga pomoću PLM alata

Ecological marketing process management by means of PLM tools

Thumbnail
2016
Disertacija4672.pdf (6.647Mb)
IzvestajKomisije4672.pdf (156.4Kb)
Докторанд
Mladenović, Valentina
Ментор
Nikolić, Slavka
Чланови комисије
Ćosić, Ilija
Vojinović-Miloradov, Mirjana
Anišić, Zoran
Mihailović, Dobrivoje
Nikolić, Slavka
Метаподаци
Приказ свих података о дисертацији
Сажетак
U disertaciji je predložen model za upravljanje procesom eko marketinga, delovanjem na 4S kriterijume uspešnosti (održivost, bezbednost, društvena prihvatljivost i zadovoljstvo proizvodom). Razvijeni model je zasnovan na primeni alata LCA i Ekološki Ruksak i ima formu upravljačkog algoritma. Model je sistematično predstavljen, integralno i kroz analizu mogućih scenarija primene. Disertacija sadrži detaljan opis podloga na kojima je model razvijen. Verifikacija razvijenog modela je sprovedena kroz simulaciju izvršavanja algoritma na osnovu rezultata dobijenih primenom alata na dva plastična materijala: PLA i PET.
The dissertation proposed a model for managing ecological marketing process by influencing on the 4S criteria of ecological marketing successfulness: Safety, Sustainability, Social acceptability and Satisfaction. The developed model is based on the application of two tools: LCA and Ecological Rucksack and has a control algorithm form. Model is presented in a systematically way, integrally and through an analysis of possible scenarios of application. The dissertation includes a detailed description of the backgrounds on which the model was developed. Verification of the model is carried out through simulation of execution of algoritam based on the results obtained by applying selected tools on two plastics materials: PLA and PET.
Факултет:
Универзитет у Новом Саду, Факултет техничких наука
Датум одбране:
30-09-2016
Кључне речи:
Uspešnost eko marketinškog procesa / ecological marketing process successfulness / PLM / Ekološki Ruksak / Ocenjivanje životnog ciklusa proizvoda / LCA / PLA / PET / PLМ / Ecological Rucksack / Life Cycle Assessment / PLA / PET
[ Google Scholar ]
Остали линкови:
http://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6621
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija146797392830263.pdf?controlNumber=(BISIS)101449&fileName=146797392830263.pdf&id=6344&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=101449&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije146797395181590.pdf?controlNumber=(BISIS)101449&fileName=146797395181590.pdf&id=6345&source=NaRDuS&language=sr

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О НаРДуС порталу | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS
 

 

Преглед

Све дисертацијеУниверзитети и факултетиДокторандиМенториЧланови комисијаТемеФакултетДокторандиМенториЧланови комисијаТеме

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О НаРДуС порталу | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS