Приказ основних података о дисертацији

dc.contributor.advisorВасиљев, Стеван
dc.contributor.otherЖивковић, Радмила
dc.contributor.otherГајић, Јелена
dc.creatorБуловић, Верица
dc.date.accessioned2016-10-01T08:16:11Z
dc.date.available2016-10-01T08:16:11Z
dc.date.available2020-07-04T13:13:18Z
dc.date.issued2016-09-13
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6598
dc.identifier.urihttp://www.singipedia.singidunum.ac.rs/content/4595-Uticaj-upravljanja-odnosa-sa-potrošačima-na-kvalitet-bankarskih-usluga-u-Srbijisr
dc.language.isosrpsr
dc.publisherУниверзитет Сингидунум, Студије при универзитетуsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceУниверзитет Сингидунумsr
dc.titleУтицај управљања односима са потрошачима на квалитет банкарских услуга у Србијиsr
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBYsr
dcterms.abstractVasiljev, Stevan; Gajić, Jelena; Živković, Radmila; Bulović, Verica; Uticaj upravljanja odnosima sa potrošačima na kvalitet bankarskih usluga u Srbiji;
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/59771/bitstream_59771.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/59772/bitstream_59772.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_6598


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији