Приказ основних података о дисертацији
Diskursni markeri u govornoj produkciji na italijanskom kao drugom jeziku
Spoken discourse markers in L2 italian; Дискурсные маркеры в разговорном итальянском как втором языке
dc.contributor.advisor | Vučo, Julijana | |
dc.creator | Ceković, Nevena P. | |
dc.date.accessioned | 2016-09-03T19:17:31Z | |
dc.date.available | 2016-09-03T19:17:31Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T10:08:55Z | |
dc.date.issued | 2016-07-06 | |
dc.identifier.uri | http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=3789 | |
dc.identifier.uri | https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6470 | |
dc.identifier.uri | https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:12739/bdef:Content/download | |
dc.identifier.uri | http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=48154383 | |
dc.description.abstract | Diskursni markeri (DM), reči i izrazi poput allora, quindi, cioè, ecco, insomma i drugih, predstavljaju predmet lingvističkih proučavanja već nekoliko decenija, ali ih i dalje odlikuje nedovoljno jasan teorijski status po pitanju terminološkog određenja, definicije, kategorijske pripadnosti, funkcionalne deskripcije i klasifikacije. U poslednje dve decenije DM su i predmet sve intenzivnijih studija iz oblasti glotodidaktike i teorije usvajanja drugog jezika, koje još uvek nisu urodile odgovorima na pitanja kada se i kako markeri usvajaju, i kako ih podučavati... | sr |
dc.description.abstract | The discourse markers (DMs), words and expressions such as allora, quindi, cioè, ecco, insomma and others, have been a subject of increasingly focused linguistic studies since the 1970s. Yet, they are still a topic of lively academic discussions both in terms of their terminological definitions and the possible classifications and descriptions of their functions. As a consequence of such insufficiently clear theoretical status of DMs, the applied linguistics and theory of L2 have only recently expressed more interest for this phenomenon, which, however, has not yet yielded definitive answers to the questions: when and how DMs are acquired, and how to teach them?... | en |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | sr | |
dc.publisher | Универзитет у Београду, Филолошки факултет | sr |
dc.rights | openAccess | en |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | |
dc.source | Универзитет у Београду | sr |
dc.subject | diskursni markeri | sr |
dc.subject | discourse markers | en |
dc.subject | italijanski kao drugi jezik | sr |
dc.subject | pragmatička kompetencija | sr |
dc.subject | srbofoni studenti | sr |
dc.subject | L2 Italian | en |
dc.subject | pragmatic-discourse competence | en |
dc.subject | L1 Serbian | en |
dc.title | Diskursni markeri u govornoj produkciji na italijanskom kao drugom jeziku | sr |
dc.title | Spoken discourse markers in L2 italian; Дискурсные маркеры в разговорном итальянском как втором языке | en |
dc.type | doctoralThesis | en |
dc.rights.license | BY-NC-SA | |
dcterms.abstract | Вучо, Јулијана; Цековић, Невена П.; Spoken discourse markers in L2 italian; Diskursnыe markerы v razgovornom italьяnskom kak vtorom яzыke; Дискурсни маркери у говорној продукцији на италијанском као другом језику; Дискурсни маркери у говорној продукцији на италијанском као другом језику; | |
dc.identifier.fulltext | https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/28433/Cekovic_Nevena_P.pdf | |
dc.identifier.fulltext | http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/28433/Cekovic_Nevena_P.pdf | |
dc.identifier.fulltext | http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/28432/Disertacija4439.pdf | |
dc.identifier.fulltext | https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/28432/Disertacija4439.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_6470 |