Национални Репозиторијум Дисертација у Србији
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед дисертације 
  •   НаРДуС - почетна
  • Универзитет у Београду
  • Филолошки факултет
  • Преглед дисертације
  •   НаРДуС - почетна
  • Универзитет у Београду
  • Филолошки факултет
  • Преглед дисертације
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Diskursni markeri u govornoj produkciji na italijanskom kao drugom jeziku

Spoken discourse markers in L2 italian; Дискурсные маркеры в разговорном итальянском как втором языке

Thumbnail
2016
Disertacija4439.pdf (3.977Mb)
Cekovic_Nevena_P.pdf (335.0Kb)
Докторанд
Ceković, Nevena P.
Ментор
Vučo, Julijana
Метаподаци
Приказ свих података о дисертацији
Сажетак
Diskursni markeri (DM), reči i izrazi poput allora, quindi, cioè, ecco, insomma i drugih, predstavljaju predmet lingvističkih proučavanja već nekoliko decenija, ali ih i dalje odlikuje nedovoljno jasan teorijski status po pitanju terminološkog određenja, definicije, kategorijske pripadnosti, funkcionalne deskripcije i klasifikacije. U poslednje dve decenije DM su i predmet sve intenzivnijih studija iz oblasti glotodidaktike i teorije usvajanja drugog jezika, koje još uvek nisu urodile odgovorima na pitanja kada se i kako markeri usvajaju, i kako ih podučavati...
The discourse markers (DMs), words and expressions such as allora, quindi, cioè, ecco, insomma and others, have been a subject of increasingly focused linguistic studies since the 1970s. Yet, they are still a topic of lively academic discussions both in terms of their terminological definitions and the possible classifications and descriptions of their functions. As a consequence of such insufficiently clear theoretical status of DMs, the applied linguistics and theory of L2 have only recently expressed more interest for this phenomenon, which, however, has not yet yielded definitive answers to the questions: when and how DMs are acquired, and how to teach them?...
Факултет:
Универзитет у Београду, Филолошки факултет
Датум одбране:
06-07-2016
Кључне речи:
diskursni markeri / discourse markers / italijanski kao drugi jezik / pragmatička kompetencija / srbofoni studenti / L2 Italian / pragmatic-discourse competence / L1 Serbian
[ Google Scholar ]
Остали линкови:
http://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6470
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=3789
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:12739/bdef:Content/download
http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=48154383

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О НаРДуС порталу | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS
 

 

Преглед

Све дисертацијеУниверзитети и факултетиДокторандиМенториЧланови комисијаТемеФакултетДокторандиМенториЧланови комисијаТеме

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О НаРДуС порталу | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS