Национални Репозиторијум Дисертација у Србији
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед дисертације 
  •   НаРДуС - почетна
  • Универзитет у Београду
  • Филолошки факултет
  • Преглед дисертације
  •   НаРДуС - почетна
  • Универзитет у Београду
  • Филолошки факултет
  • Преглед дисертације
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Језичка својства италијанског постмодернистичког оглашавања на интернету

Language properties of Italian postmodern internet advertising; Языковые особености италиянского постмодернистского рекламирования на интернете

Thumbnail
2016
Disertacija4100.pdf (4.550Mb)
IzvestajKomisije4100.pdf (645.0Kb)
Докторанд
Radenković Šošić, Bojana V.
Ментор
Samardžić, Mila
Метаподаци
Приказ свих података о дисертацији
Сажетак
Својства савремених облика оглашавања у теорији маркетинга проучавана су у контексту најпознатијих постмодернистичких концепата. Указивано је на везу између постмодернистичких идеја и уочених појава у оглашавању. На тим темељима издвојене су најзначајније одлике постмодернистичког оглашавања (стварање утиска хиперреалности, фрагментирање стварности, измештање реалности, приближавање супротности, поштовање „другости” и мегаломанска реторика). Ова својства анализирана су на визуелним и звучним елементима комуникације с потрошачима. С друге стране, италијански језик телевизијског, радијског и новинског оглашавања био је предмет исцрпних и обимних студија у периоду експанзије масовног оглашавања. Италијански језик оглашавања на интернету у досадашњим радовима на ову тему заступљен је у знатно мањој мери...
Properties of contemporary forms of advertising in the theory of marketing have been studied in the context of the most widely known postmodern concepts. The relation pointed out was that between postmodern ideas and occurrences observed in advertisement. On the basis of these, the most important postmodern conditions were defined (hyperreality, fragmentation, decentering, juxtaposition, difference and megalomaniac rhetoric). These conditions have been analysed on visual and auditory elements of communication with customers. On the other hand, the Italian language of television, radio and newspaper advertising has been a subject of extensive and comprehensive studies in the period of expansion of mass advertising. The Italian language of the Internet advertising has been significantly less covered in papers that dealt with this topic...
Факултет:
Универзитет у Београду, Филолошки факултет
Датум одбране:
23-05-2016
Кључне речи:
италијански језик / Italian language / advertising / Internet / postmodernism / modernism / оглашавањe / интернет / постмодернизам / модернизам.
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_6194
Остали линкови:
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=3466
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6194
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:12088/bdef:Content/download
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:12108/bdef:Izvestaj/download
http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=48115983

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О НаРДуС порталу | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS
 

 

Преглед

Све дисертацијеУниверзитети и факултетиДокторандиМенториЧланови комисијаТемеФакултетДокторандиМенториЧланови комисијаТеме

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О НаРДуС порталу | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS