Национални Репозиторијум Дисертација у Србији
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед дисертације 
  •   НаРДуС - почетна
  • Универзитет у Београду
  • Филолошки факултет
  • Преглед дисертације
  •   НаРДуС - почетна
  • Универзитет у Београду
  • Филолошки факултет
  • Преглед дисертације
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Језичко-стилске одлике рекламно-пропагандног жанра у политичком дискурсу

Linguistic and stylistic features of the genre of advertising and propaganda in political discourse

Thumbnail
2016
Disertacija4085.pdf (8.645Mb)
Slijepcevic_Svetlana_M.pdf (294.0Kb)
Докторанд
Slijepčević, Svetlana M.
Ментор
Kovačević, Miloš
Чланови комисије
Jovanović Simić, Jelena
Nikolić, Marina
Метаподаци
Приказ свих података о дисертацији
Сажетак
Предмет овог истраживања су језичко-стилске одлике рекламно- пропагандног жанра у оквиру политичког дискурса на материјалу српског језика. Под рекламно-пропагандним жанром у политичком дискурсу подразумевамо говорне, писане и друге симболичке манифестације изражавања мишљења и ставова политичких актера у материјалима који се с јасним политичким циљем користе у предизборним кампањама. Предизборне кампање представљају период у ком се најинтензивније одвијају пропагандне активности политичких партија, те се рекламно-пропагандни жанр профилише као репрезентативан жанр у оквиру политичког дискурса. У теоријском делу радa највише пажње посвећено је опису саме природе политичког дискурса и његовог односа према другим дискурсима, указивању на жанрове који се у оквиру њега развијају, утврђивању места рекламно- пропагандног жанра у односу на друге жанрове, а затим су изнети и релевантни закључци о рекламно-пропагандном жанру...
The subject of this research is linguistic and stylistic features of advertising and propaganda genre within the political discourse in the Serbian language material. By genre of advertising and propaganda within the political discourse we mean vocal, textual and other symbolical manifestations of expressing opinions and attitudes of political actors in materials used with clear political objective during election campaigns. The election campaigns represent a period in which the election propaganda of political parties is most intensely carried out, so genre of advertising and propaganda is seen as a representative genre within the political discourse. In the theoretical part of this study most attention is devoted to the description of the very nature of the political discourse and its relation to other discourses, to pointing to the genres developed within it, to establishing the position of genre of advertising and propaganda in comparison to other ones. Finally, relevant conclusion...s relating to genre of advertising and propaganda are presented...

Факултет:
Универзитет у Београду, Филолошки факултет
Датум одбране:
25-05-2016
Кључне речи:
политички дискурс / political discourse / рекламно-пропагандни жанр / српски језик / genre of advertising and propaganda / Serbian language
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_6115
Остали линкови:
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6115
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=3457
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:12055/bdef:Content/download
http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=48115215

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О НаРДуС порталу | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS
 

 

Преглед

Све дисертацијеУниверзитети и факултетиДокторандиМенториЧланови комисијаТемеФакултетДокторандиМенториЧланови комисијаТеме

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О НаРДуС порталу | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS