Show simple item record

The application of authentic materials in foreign language learning for the acquisition and development of intercultral competence

dc.contributor.advisorFilipović, Jelena
dc.contributor.otherVučo, Julijana
dc.contributor.otherPajović, Anđelka
dc.creatorAndrijević, Maja M.
dc.date.accessioned2016-07-30T15:26:35Z
dc.date.available2016-07-30T15:26:35Z
dc.date.available2020-07-03T12:09:32Z
dc.date.issued2016-06-21
dc.identifier.urihttp://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6113
dc.identifier.urihttp://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=3450
dc.identifier.urihttps://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:12040/bdef:Content/download
dc.identifier.urihttp://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=48113423
dc.description.abstractИнтеркултурна настава језика (енг. intercultural language learning-IcLL) постала је важан фокус у савременом језичком образовању, јер подразумева заокрет који одсликава свест о неодвојивости језика и културе, као и потребу да се ученици припреме за задовољавајућу интеракцију у мултикултурном друштву, односно да буду како лингвистички, тако и интеркултурно компетентни. Разумевање односа језика и културе стога је, по нама, од суштинског значаја, јер како изворна, тако и циљна култура, имају утицај на усвајање Л2, комуникативну интеракцију и интеркултурну компетенцију. Превасходни циљ ове тезе је да представи један од начина на који таква компетенција може да се стиче и развија. Уверени смо да су аутентични материјали, као израз и одраз једне културе, не само одговарајуће средство за сагледавање изворне и циљне културе, већ и импут који ће, кроз партиципативне задатке, стимулисати ученике на критичку анализу, дискусију и поређење сопствене и других култура, приликом чега ће развијати интеркултурне вештине потребне за успешну интеракцију...sr
dc.description.abstractIntercultural language learning (IcLL) has become an important focus in contemporary language education, since it understands the turning point which reflects the awareness of the inseparability of language and culture, as well as the need to prepare tudents for a satisfactory interaction in a multicultural society, i.e. for them to become equally linguistically and interculturally competent. Therefore, understanding the relationship between language and culture is, according to us, of the main importance, since equally the native and the target culture have influence on the acquisition of foreign language, communicative interaction and intercultural competence. The primary aim of this thesis is to present one of the ways in which such competence can be attained and developed. We are confident that the authentic materials, as an expression and reflection of one culture, are not only appropriate means for understanding the native and target culture, but also the input which will, through participative tasks, encourage students to perform critical analysis, discussion and to draw comparisons between their own and other cultures, while developing intercultural skills needed for a successful interaction...en
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr
dc.publisherУниверзитет у Београду, Филолошки факултетsr
dc.rightsopenAccessen
dc.sourceУниверзитет у Београдуsr
dc.subjectдидактика страних језикаsr
dc.subjectForeign Language Didacticsen
dc.subjectintercultural competenceen
dc.subjectintercultural speakeren
dc.subjectintercultural critical awarenessen
dc.subjectintercultural educationen
dc.subjectauthentic materials used in foreign language learningen
dc.subjectintercultural awareness hypothesisen
dc.subjectинтеркултурна (комуникативна) компетенцијаsr
dc.subjectинтеркултурни говорникsr
dc.subjectинтеркултурна критичка свестsr
dc.subjectинтеркултурно образовањеsr
dc.subjectаутентични материјали у настави Л2sr
dc.subjectхипотеза интеркултурног освешћивањаsr
dc.titleПримена аутентичних материјала у настави Л2 за стицање и развој интеркултурне компетенцијеsr
dc.titleThe application of authentic materials in foreign language learning for the acquisition and development of intercultral competenceen
dc.typedoctoralThesis
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractФилиповић, Јелена; Вучо, Јулијана; Пајовић, Aнђелка; Aндријевић, Маја М.; Primena autentičnih materijala u nastavi L2 za sticanje i razvoj interkulturne kompetencije;
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/31022/Disertacija4079.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/31023/Andrijevic_Maja_M.pdf


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record