Приказ основних података о дисертацији

dc.contributor.advisorKovač Žnideršić, Ružica
dc.contributor.otherGrubor, Aleksandar
dc.contributor.otherMarinković, Veljko
dc.contributor.otherKovač Žnideršić, Ružica
dc.creatorLeković, Ksenija
dc.date.accessioned2016-07-25T07:03:17Z
dc.date.available2016-07-25T07:03:17Z
dc.date.available2020-07-03T13:21:49Z
dc.date.issued2016-07-09
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6053
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija145925351644584.pdf?controlNumber=(BISIS)100378&fileName=145925351644584.pdf&id=5216&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=100378&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije145925352940171.pdf?controlNumber=(BISIS)100378&fileName=145925352940171.pdf&id=5217&source=NaRDuS&language=srsr
dc.description.abstractU okviru disertacije pažnja se posvećuje specifiĉnom segmentu potrošaĉa – deci. Reĉ je o segmentu koji je specifiĉan po svojim psihološkim i ekonomskim karakteristikama i koji formira tzv. „3 u 1“ tržište koje, posmatrano kao celina, predstavlja tržište većeg potencijala nego bilo koje drugo. Tako, deca potrošaĉi formiraju „sadašnje“, „uticajno“ i „buduće“ tržište. Međutim, deca nisu rođeni potrošaĉi već to postaju tokom godina prolazeći kroz proces potrošaĉke socijalizacije. Pri tom, kao najznaĉajniji „agent“ potrošaĉke socijlaizacije izdvaja se porodica u okviru koje deca postaju inicijatori niza kupovnih odluka. Shodno tome, predmet istraţivanja disertacije predstavlja „uticajno“ tržište dece potrošaĉa, odnosno, dvosmerni proces potrošaĉke socijalizacije koji se odvija u porodici kao osnovnoj društvenoj zajednici. Budući da su, u našoj zemlji, istraživanja ponašanja dece potrošaĉa veoma oskudna, disertacija će dati doprinos nauĉnoj bazi uz, istovremeno, stvaranje uslova za dalja istraživanja na ovu temu. Aplikativan doprinos disertacije usmeren je na kompanije koje već posluju, ili nameravaju poslovati, na tržištu dece potrošaĉa.sr
dc.languagesr (latin script)
dc.publisherУниверзитет у Новом Саду, Економски факултет, Суботицаsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Новом Садуsr
dc.titleDesa potrošači i proces odlučivanja o porodičnoj kupovini u odabranim zemljama Jugoistočne Evropesr
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractКовач (Жнидершић), Ружица; Грубор, Aлександар; Маринковић, Вељко; Ковач (Жнидершић), Ружица; Лековић, Ксенија; Деса потрошачи и процес одлучивања о породичној куповини у одабраним земљама Југоисточне Европе; Деса потрошачи и процес одлучивања о породичној куповини у одабраним земљама Југоисточне Европе;
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/33530/IzvestajKomisije3995.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/33531/Disertacija3995.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/33530/IzvestajKomisije3995.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/33531/Disertacija3995.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_6053


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији