Претраживање
Приказ резултата 1-9 од 9
Analiza razlika u zaradama i višestrukog izbora zaposlenja primenom parametarskih i poluparametarskih ekonometrijskih metoda panela
(Универзитет у Београду, Економски факултет, 06-07-2018)
Predmet razmatranja u doktorskoj disertaciji jesu rodne razlike u zaradama i sklonost izbora više od jednog posla, kao prakse tržišta rada koje postaju naročito vidljive u prvim godinama tranzicije. Ove prakse su karakteristične ...
Izbor modela nabavke u strateškom pozicioniranju proizvodnog preduzeća u prehrambenoj industriji u Republici Srbiji
(Универзитет у Београду, Економски факултет, 27-09-2018)
Tokom poslednjih decenija došlo je do promene paradigme o ulozi nabavke u mnogim preduzećima. Nabavka je evoluirala od jednostavne kupovne funkcije do strateške funkcije. Tradicionalni koncepti kao što su nabavka i upravlјanje ...
Unapređenje sistema nacionalnih računa za potrebe vođenja ekonomske politike
(Универзитет у Београду, Економски факултет, 07-09-2018)
Sistem nacionalnih računa (SNR) nastao je i više puta unapreĎivan na meĎunarodnom nivou sa ciljem da omogući, izmeĎu ostalog, što potpuniju osnovu za analizu ekonomske politike. Polazeći od činjenice da će se u Srbiji nakon ...
Uticaj kongresnog turizma na razvoj destinacije
(Универзитет у Београду, Економски факултет, 21-02-2018)
Kongresni turizam je važan činilac performansi koje se ostvaruju na nivou destinacije, pogotovo imajući u vidu da se poslednjih nekoliko godina beleži trend povećavanja broja međunarodnih događaja. Aktivnim nastupom na ...
Утицај монетарне политике на избор валутног режима у двовалутном систему
(Универзитет у Београду, Економски факултет, 11-07-2018)
При избору циља монетарне политике централна банка, уважавајући законска решења, може да се одлучи за таргетирање монетарних агрегата, тагретирање девизног курса, таргетирање инфлације као и да комбинује неки од претходно ...
Relacione norme, zavisnost i elementi kvaliteta odnosa između učesnika u kanalima marketinga u Republici Srbiji
(Универзитет у Београду, Економски факултет, 28-09-2018)
Uspešno upravljanje odnosima u kanalima marketinga, odnosno
ostvarivanje neophodnog nivoa koordinacije i saradnje, prepoznato je kao ključni faktor
kreiranja vrednosti i ostvarivanja konkurentske prednosti, posebno imajući ...
Утицај институционалне инфраструктуре на динамику привредног раста и корупцију у земљама у транзицији
(Универзитет у Београду, Економски факултет, 26-09-2018)
Предмет истраживања ове дисертације је начин на који однос формалних и неформалних институција које чине институционалну инфраструктуру, утиче на појаву различитих режима привредног раста. Додатно је анализирао да ли разлике ...
Погодности амбијента, предузетништво и рурални развој Србије
(Универзитет у Београду, Економски факултет, 15-06-2018)
Утицај концепта погодности на раст руралне економије је релативно
новија тема у међународној академској јавности која све више заокупља пажњу.
Са економским растом и развојем квалитет руралног амбијента постаје све
значајнији ...
Координација монетарне и фискалне политике у малој отвореној привреди, пример Србије
(Универзитет у Београду, Економски факултет, 10-07-2018)
У овом раду развили смо ново-кејнзијански динамички стохастички модел опште равнотеже помоћу кога одговарамо на питање оптималне комбинације монетарне и фискалне политике, за малу отворену привреду са високим степеном ...