Претраживање
Приказ резултата 1-6 од 6
Analiza alternativnih modela poreza na dohodak fizičkih lica - efekti primene u Srbiji / Analysis of alternative personal income tax models - effects of application in Serbia
(Универзитет у Београду, Економски факултет, 21-12-2012)
Porez na dohodak graĎana je jedan od poreskih oblika kod kojeg, kako u ekonomskoj teoriji, tako i u praksi, postoji veliki broj otvorenih pitanja, zbog izraţenog trade-off odnosa izmeĎu pravičnosti i efikasnosti. Stoga ne ...
Vrednovanje i efekti odloženih poreza na performanse kompanija / Valuation of deferred taxes and its impact on companies' performance
(Универзитет у Београду, Економски факултет, 25-10-2012)
Odlaganje poreskih plaćanja jedna je od najatraktivnijih kompanijskih strategija na polju upravljanja poreskim opterećenjem, ali iznosi odloženih poreza (kao i odloženih poreskih ušteda) dugo nisu mogli da se sagledaju iz ...
Међународни трговински режим и модалитети даље либерализације међународне трговине услугама / International trade regime and modalities of further international trade in services liberalization
(Универзитет у Београду, Економски факултет, 14-11-2012)
У првом делу су проучене теоријске претпоставке за анализу
међународне трговине услугама. Представљена су виђења важнијих
међународних организација у погледу дефинисања и класификације
услуга. Посвећена је пажња и проблемима ...
Finansiranje spoljne trgovine Srbije / Serbian foreign trade financing
(Универзитет у Београду, Економски факултет, 06-11-2012)
Preduzećima, koja se bave spoljnom trgovinom, finansijska sredstva su potrebna za
organizovanje proizvodnje za izvoz i za finansiranje prodaje robe i usluga inostranim partnerima. Ekonomska i finansijska teorija, trgovinska ...
Демографски и социјални аспекти родне неравноправности у Србији, од половине 20. века / Demographic and social aspects of gender inequality in Serbia from second half of 20th century
(Универзитет у Београду, Економски факултет, 08-11-2012)
Although gender inequality has drawn researchers’ attention for many
decades, it still is a relevant research topic and a current social issue. At the end of
20th century, various political subjects’ engagement is reinforced, ...
Strategijski brend menadžment kao faktor konkurentnosti kompanija / Strategic brand management as the factor of company competitiveness
(Универзитет у Београду, Економски факултет, 07-11-2012)
Intenzivna konkurencija na tržištu i promenljivi uslovi poslovanja navode kompanije
da kontinuirano tragaju za novim izvorima konkurentne prednosti. Globalizacija
tržišta ujedinila je potrošače u zahtevima koje postavljaju ...