Национални Репозиторијум Дисертација у Србији
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед дисертације 
  •   НаРДуС - почетна
  • Универзитет у Новом Саду
  • Технички факултет Михајло Пупин, Зрењанин
  • Преглед дисертације
  •   НаРДуС - почетна
  • Универзитет у Новом Саду
  • Технички факултет Михајло Пупин, Зрењанин
  • Преглед дисертације
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Evaluacija znanja programskih jezika C++ i Java primenom računarskih adaptivnih testova

Computer Adaptive Tests in Evaluation of Knowledge of C++ and Java Programming Languages

Thumbnail
2012
Disertacija2644.pdf (5.585Mb)
Докторанд
Maravić-Čisar, Sanja
Ментор
Markoski, Branko
Чланови комисије
Ivković, Miodrag
Ivetić, Dragan
Radosav, Dragica
Glušac, Dragana
Markoski, Branko
Метаподаци
Приказ свих података о дисертацији
Сажетак
Doktorska disertacija razmatra korišćenje računarskog adaptivnog testa u evaluaciji znanja programskih jezika C++ i Java. Za potrebe istraživanja realizovana je aplikacija koja omogućava adaptivno testiranje i njena funkcionalnost proverena je u praksi. Izvršeno je anketiranje studenata radi evaluacije, dobijeni podaci su statistički obraĎeni i protumačeni. Na osnovu rezultata istraživanja utvrĎeno je da postoji statistički značajna razlika u korist studenata eksperimentalne grupe, naspram studenata koji su test radili na konvencionalan način (papir i olovka).
The doctoral dissertation discusses the application of the computer adaptive test in knowledge evaluation of the programming languages C++ and Java. For the purpose of this research an application was realized which enables adaptive testing. Its functionality was checked in practice. A survey was carried out among students for the purpose of evaluation, the attained data was statistically analyzed and interpreted. Based on the results of the research it was determined that there is a statistically significant difference in favor of the students in the experimental group as opposed to the students who had taken the test in the conventional way (paper-pencil tests).
Факултет:
Универзитет у Новом Саду, Технички факултет Михајло Пупин, Зрењанин
Датум одбране:
03-10-2012
Кључне речи:
Računarski adaptivni testovi / computer adaptive tests / e-learning / knowledge tests / marking of kowledge / e-učenje / testovi znanja / ocenjivanje znanja

DOI: 10.2298/ns20121003maraviccisar

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_5424
Остали линкови:
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/5424
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/DisertacijaDoktorat_SanjaMaravicCisar.pdf?controlNumber=(BISIS)83360&fileName=Doktorat_SanjaMaravicCisar.pdf&id=748&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=83360&source=NaRDuS&language=sr

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О НаРДуС порталу | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS
 

 

Преглед

Све дисертацијеУниверзитети и факултетиДокторандиМенториЧланови комисијаТемеФакултетДокторандиМенториЧланови комисијаТеме

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О НаРДуС порталу | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS