Унапређење националног система акредитације заснованог на сталном образовању за квалитет
Unapređenje nacionalnog sistema akreditacije zasnovanog na stalnom obrazovanju za kvalitet
Author
Морачанин, ВидојеMentor
Đorđević, Dejan
Committee members
Sajfert, ZvonkoStanivuković, Dragutin
Đorđević, Dejan

Majstorović, Vidosav

Kamberović, Bato
Metadata
Show full item recordAbstract
Акредитација, као један од елемената квалитета, омогу-ћава пословној организацији да стекне конкурентску предност, а купцу/кориснику да има повјерење у њен производ /услугу. Развијен национални систем акредитације и интегрисан у регионалне и међународне системе акреди- тације омогућава присуство на инотржишту. То се постиже уз непрекидну обуку и образова-ње за квалитет свих заинтере-сованих страна.
Akreditacija, kao jedan od elemenata kvaliteta, omogu-ćava poslovnoj organizaciji da stekne konkurentsku prednost, a kupcu/korisniku da ima povjerenje u njen proizvod /uslugu. Razvijen nacionalni sistem akreditacije i integrisan u regionalne i međunarodne sisteme akredi- tacije omogućava prisustvo na inotržištu. To se postiže uz neprekidnu obuku i obrazova-nje za kvalitet svih zaintere-sovanih strana.
Accreditation as one of the elements of quality, enables the business organization to gain competitive advantage, and customer to have confidence in its product/ service. Developed national accreditation system and integrated into regional and international systems of accreditation allows the presence international market. This is achieved through continuous training and education for the quality of all parties interested in it.