Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-3 od 3
Merenje uticaja influensera na ponašanje potrošača u digitalnom okruženju
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 2023)
APSTRAKT:
Poslednjih godina u literaturi iz domena marketinga aktuelne su studije koje se bave
istraživanjem uticaja influensera na ponašanje potrošača. Naročito važan
aspekt izučavanja pomenute relacije, vezuje se za ...
Uticaj društveno odgovornog poslovanja preduzeća na tržišno pozicioniranje brenda
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 2023)
APSTRAKT:
Koncept DOP se odnosi na konstantnu posvećenost poslovanju koje doprinosi
ekonomskom razvoju preduzeća uz istovremeno unapređenje kvaliteta života
zaposlenih u preduzeću, njihovih porodica, kao i zajednice i ...
Dizajn okruženja za efektivnu primenu rada na daljinu
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 2023)
Apstrakt: U savremenim uslovima poslovanja, kompanije su prinuđene da pruže
adekvatne organizacione odgovore na brojne izazove sa kojima se suočavaju tokom
obavljanja poslovnih aktivnosti, u cilju obezbeđivanja rasta, ...