Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 10
Uticaj aktivnosti upravljanja ljudskim resursima na performanse zaposlenih u organizacijama javnog sektora u Republici Srbiji
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 18-12-2020)
Teorijsko-metodološki okvir analize rizika i prinosa na tržištu kapitala Srbije
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 13-03-2020)
Finansijsko upravljanje rizicima lanca snabdevanja u funkciji maksimiziranja vrednosti preduzeća
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 19-02-2021)
Sistemi finansiranja zdravstvene zaštite u zemljama Zapadnog Balkana
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 21-12-2020)
Valorizacija efekata tranzicije i globalizacije na konkurentnost privrede Zapadnog Balkana
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 29-09-2021)
Postsocijalističke privrede su početkom devedesetih godina dvadesetog veka
započele tranziciju u kapitalistički sistem i intenzivnije uključivanje u procese
globalizacije. Region Zapadnog Balkana je u tom periodu bio ...
Kreiranje vrednosti potrošačima u funkciji razvoja marketinških odnosa
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 29-09-2020)
Implementacija jedinstvene monetarne politike u cilju postizanja nominalne i realne konvergencije u Evropskoj uniji
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 17-06-2021)
U doktorskoj disertaciji razmatrana su teorijska i empirijska određenja nominalne i realne konvergencije u Evropskoj uniji u kontekstu implementacije jedinstvene monetarne politike zemalja članica Evropske unije, čime je ...
Determinante stavova i namera potrošača u pogledu kupovine domaćih i globalnih brendova
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 19-08-2020)
Strategijsko upravljanje nematerijalnom imovinom u hotelskim preduzećima
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 26-06-2020)
Strategijski značaj ljudskog kapitala za organizacione performanse u procesima akvizicija
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 26-04-2021)
Ljudski kapital, koji se odnosi na specifična znanja i veštine zaposlenih,
predstavlja ključni faktor uspeha organizacija. U procesima akvizicija, učestaloj
strategijskoj odluci organizacija u savremenim uslovima poslovanja, ...