Приказ основних података о дисертацији

Ethics of Advertising by Internet

dc.contributor.advisorOrlić, Ranko
dc.contributor.otherMilosavljević, Gordana
dc.contributor.otherRadosavljević, Ivan
dc.creatorLjubičić, Dušan
dc.date.accessioned2016-03-20T16:56:49Z
dc.date.available2016-03-20T16:56:49Z
dc.date.available2020-07-03T09:36:19Z
dc.date.issued2015-05-07
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/4944
dc.identifier.urihttp://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=2602
dc.identifier.urihttps://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:10681/bdef:Content/download
dc.identifier.urihttp://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=515507354
dc.description.abstractЕтика оглашавања, од почетака развоја робно-новчаних односа, представља предоминантан предмет занимања не само учесника пословних трансакција већ и теоретичара сваке врсте. Дисертација прати развој етике оглашавања, као и критике које су јој током времена упућиване. Посебно је то обрађено у поглављима која се односе на погледе на оглашавање који су обележили постмодерну, као и на утицај глобализације и појаве Интернета на оглашавање. Појава Интернета додала је нови квалитет етици оглашавања. Од једносмерне комуникације, у којој су потрошачи били пасивни примаоци порука, што је омогућавало преваре сваке врсте и етику оглашавања, па и читав маркетинг, стављало на стуб срама укупне јавности, етика оглашавања, захваљујући Интернету, постаје све више двосмерна комуникација у којој потрошач постаје активни учесник и својом креативношћу и жељама доприноси побољшању етике оглашавања и моралности читавог пословног система. Истраживање које је обављено потврдило је ову тезу.sr
dc.description.abstractFrom the beginning of market relations, advertising ethics is predominant subject of interest not only of business practitioners but theorists of any kind too. Thesis follows development of advertising ethics, as well as critics addressed to it through time. It has been specially done in the chapters that consider views on advertising which marked postmodernity, as well as the impact of globalization and Internet on advertising. Internet has added new quality to advertising. From one-way communication, in which consumers were passive recipients of messages, that was enabling deceptions of any kind and brought to advertising ethics and the whole marketing condemnation of public, advertising ethics, due to Internet, more and more is becoming two-way communication in which consumer transforms himself/herself into active participant and improves advertising ethics and morality of the whole business system by his/her creativity and desires. Research that has been done confirmed this thesis.en
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr
dc.publisherУниверзитет у Београду, Факултет организационих наукаsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Београдуsr
dc.subjectинтернетsr
dc.subjectInterneten
dc.subjecte-businessen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectethicsen
dc.subjectелектронско пословањеsr
dc.subjectмаркетингsr
dc.subjectоглашавањеsr
dc.subjectетикаsr
dc.titleЕтика оглашавања путем интернетаsr
dc.titleEthics of Advertising by Interneten
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractОрлић, Ранко; Милосављевић, Гордана; Радосављевић, Иван; Љубичић, Душан; Etika oglašavanja putem interneta;
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/21414/Disertacija576.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/21415/Ljubicic_Dusan.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/21414/Disertacija576.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/21415/Ljubicic_Dusan.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_4944


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији