dc.creator | Cekić-Jovanović, Olivera | |
dc.date.accessioned | 2020-07-03T14:21:50Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T14:21:50Z | |
dc.date.issued | 2015-07-29 | |
dc.identifier.uri | http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija143815127288146.pdf?controlNumber=(BISIS)95461&fileName=143815127288146.pdf&id=4116&source=NaRDuS&language=sr | sr |
dc.identifier.uri | https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/4817 | |
dc.identifier.uri | http://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=95461&source=NaRDuS&language=sr | sr |
dc.identifier.uri | http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije14381512659204.pdf?controlNumber=(BISIS)95461&fileName=14381512659204.pdf&id=4115&source=NaRDuS&language=sr | sr |
dc.description.abstract | U radu su prikazani rezultati eksperimentalne primene multimedijalnih sadržaja u okviru obrazovno-računarskog softvera u obradi sadržaja nastave Prirode i društva. Ispitan je uticaj takvog načina rada na kvalitet znanja učenika. Izvršeno je anketiranje učitelja i učenika eksperimentalne grupe kako bi se utvrdila njihova mišljenja o primeni multimedijalnih sadržaja u okviru obrazovno-računarskog softvera u nastavi Prirode i društva. Rezultati su potvrdili da pomenuti način rada doprinosi povećanju kvaliteta znanja učenika (posebno kada su u pitanju nivo prepoznavanja, reprodukcije i praktične primene), da ga učenici vrlo pozitivno prihvataju. Njihovi odgovori govore u prilog činjenici da bi takav način rada trebalo da bude češće zastupljen u praksi. Odgovori učitelja ukazuju na to da oni poznaju značaj i prednosti primene računara, obrazovnih softvera i multimedije, upoznati su sa osnovnim didaktičko-metodičkim zahtevima koje je potrebno uvažavati prilikom primene takvog načina rada, ali su i svesni koliko je priprema i organizacija takvih časova zahtevna i složena. | sr |
dc.language | sr (cyrillic script) | |
dc.publisher | Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет | sr |
dc.rights | openAccess | en |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | |
dc.source | Универзитет у Новом Саду | sr |
dc.subject | Metodika nastave prirode i društva | sr |
dc.subject | multimedijalni sadržaji | sr |
dc.subject | obrazovno-računarski softver | sr |
dc.subject | računarski posredovana nastava | sr |
dc.title | Efikasnost primene multimedijalnih sadržaja u nastavi prirode i društva | sr |
dc.type | doctoralThesis | en |
dc.rights.license | BY-NC-SA | |
dcterms.abstract | Цекић-Јовановић Оливера; Ефикасност примене мултимедијалних садржаја у настави природе и друштва; Ефикасност примене мултимедијалних садржаја у настави природе и друштва; | |
dc.identifier.fulltext | https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/45591/Disertacija335.pdf | |
dc.identifier.fulltext | https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/45592/IzvestajKomisije335.pdf | |
dc.identifier.fulltext | http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/45591/Disertacija335.pdf | |
dc.identifier.fulltext | http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/45592/IzvestajKomisije335.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_4817 | |