Претраживање
Приказ резултата 1-4 од 4
Компаративна анализа ефикасности непрофитнихорганизација применом деа методе (на примеру државних средњих машинских техничких школа београдског округа) / Komparativna analiza efikasnosti neprofitnihorganizacija primenom dea metode (na primeru državnih srednjih mašinskih tehničkih škola beogradskog okruga)
(Универзитет у Новом Саду, Технички факултет Михајло Пупин, Зрењанин, 26-12-2011)
Идеја рада је да се, релативно новом методом операционих истраживања, односно, методом Анализе обавијања података или ДЕА методом одреди ефикасност државних средњих машинских техничких школа (ДСМТШ). С тим у вези су објашњени ...
Унапређење националног система акредитације заснованог на сталном образовању за квалитет / Unapređenje nacionalnog sistema akreditacije zasnovanog na stalnom obrazovanju za kvalitet
(Универзитет у Новом Саду, Технички факултет Михајло Пупин, Зрењанин, 30-08-2011)
Акредитација, као један од елемената квалитета, омогу-ћава пословној организацији да стекне конкурентску предност, а купцу/кориснику да има повјерење у њен производ /услугу. Развијен национални систем акредитације и ...
Методолошки фактори обезбеђења квалитета средњег стручног образовања и њихов утицај на повишење нивоа производње / Metodološki faktori obezbeđenja kvaliteta srednjeg stručnog obrazovanja i njihov uticaj na povišenje nivoa proizvodnje
(Универзитет у Новом Саду, Технички факултет Михајло Пупин, Зрењанин, 21-12-2011)
Глобализација светске привреде довела је да је квалитет постао приоритетан фактор у борби са конкуренцијом за опстанак на тржишту. Квалитет се дефинише као скуп особина, карактеристика производа, робе, услуга, рада, ...
Дефинисање фактора који детерминишу техничку иновативност ученика средњих школа / Definisanje faktora koji determinišu tehničku inovativnost učenika srednjih škola
(Универзитет у Новом Саду, Технички факултет Михајло Пупин, Зрењанин, 19-10-2011)
Један од услова успешног образовно-васпитног процеса и развоја сваког појединца савременог друштва је техничка култура са свим својим програмима, како у основној тако и у средњој школи, који су важан извор знања, способности ...