Претраживање
Приказ резултата 1-4 од 4
Reflexivity and middleness in English and Serbian (a contrastive study)
(Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, 09-02-2006)
Reflexivity and middleness in English and Serbian (a contrastive study) is a project that examines the way in which the idea of reflexivity and middleness has been grammatically encoded in English (E) and Serbian (S), using ...
Karakteristike i razvoj programa za predškolsko vaspitanje i obrazovanje u Srbiji / Characteristics and development of preschool education in Serbia
(Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, 13-11-2004)
Karakteristike i razvoj programa za predškolsko vaspitanje i obrazovanje u Srbiji, od osnivanja prvih predškolskih ustanova do danas, prate strategiju celokupne društvene zajednice u odredjenom periodu, u odnosu na vaspitanje ...
Dometi i ograniĉenja kvalitativnih istraţivanja u pedagogiji / Scope and limitations of qualitative research in pedagogy
(Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, 24-12-2008)
Cilj rada je da se ukaţe na prednosti i ograniĉenja kvalitativnih istraţivaĉkih pristupa u saznavanju i unapreĊivanju pedagoške stvarnosti, kao i da se ukaţe na mogućnosti i probleme kombinovanja kvalitativnih i kvantitativnih ...
Konstruktivistički pristup obrazovnom postignuću učenika / Constructivist approach to student academic achievement
(Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, 17-12-2009)
U savremenoj pedagoškoj literaturi, razlike u obrazovnom postignuću učenika se, veoma retko, proučavaju iz perspektive učenika što je, verovatno, jedan od bitnih razloga za kontinuiranu egzistenciju kategorije „neuspešan ...