Приказ основних података о дисертацији

dc.contributor.advisorРакић, Беба
dc.contributor.otherПавловић, Миливоје
dc.contributor.otherЛанговић Милићевић, Ана
dc.creatorБулут, Ивана
dc.date.accessioned2016-02-26T09:24:20Z
dc.date.available2016-02-26T09:24:20Z
dc.date.available2020-07-04T14:08:55Z
dc.date.issued2014-11-28
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/4573
dc.description.abstractДруштвене мреже су један од облика друштвених медија. Оне су постале основа модерне електронске комуникације и полако потискују у други план досадашње механизме размене информација. Прошло је време једносмерних средстава која су се користила протеклих година за продају производа или развијање бренда. Више није довољно да је нека компанија на интернету. Потрошачи желе и очекују више. Пажња се све више усмерава на интерактивне садржаје, у чијој изради учествује шира друштвена заједница, не само компанија. На тај начин компанија брже и лакше долази до информација о тржишту на коме послује, креира кампање које се вирално шире, блогује, даје корисне савете. Комуникација је постала суштина дигиталних технологија и медија. Наведене околности послужиле су да основна област интересовања у овој докторској дисертацији управо буде утицај друштвених мрежа на пословање компанија. Тема је обрађена кроз анализу примарних и секундарних извора података, односно преглед актуелне домаће и стране литературе, те истраживање које је спроведено на узорку од 90 компанија са територије Републике Србије почетком 2013. године. Резултати спроведеног истраживања говоре да већа ангажованост на друштвеним мрежама доводи и до већег повратног позитивног утицаја на пословање компанија, али са друге стране, највећи број компанија се и даље више ослања на традиционалне облике оглашавања.sr
dc.description.abstractSocial networks are one of the forms of social media. They have become the basis of modern electronic communication and have slowly been relegating the former information exchange mechanisms to a position of secondary importance. The time of one-way means that in recent years have been used to sell a product or develop a brand has passed. No longer is it enough for some company to be present on the Internet. The consumer wants and expects more than that. Attention has increasingly been focused on interactive contents, in whose creation not only a company but a broader social community takes part. In that way, a company reaches information about the market it operates on, creates virally spreading campaigns, blogs and provides useful pieces of advice faster and more easily. Communication has become the essence of digital technologies and the media. The mentioned circumstances have served a purpose of focusing on exactly the influence of social networks on companies’ business doing as the basic field of interest in this doctoral dissertation. The theme has been elaborated through an analysis of primary and secondary sources of data, i.e. an overview of the current national and foreign literature, as well as through a research conducted on a sample of 90 companies located on the territory of the Republic of Serbia at the beginning of 2013. The results of the research conducted show that a company’s more active role on social networks leads towards a greater recurring positive influence on companies’ business doing; on the other hand, however, the majority of companies are still relying on traditional forms of advertising.en
dc.language.isosccsr
dc.publisherУниверзитет Мегатренд, Факултет за пословне студијеsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceУниверзитет Мегатрендsr
dc.titleУтицај друштвених мрежа на пословање компанијаsr
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBYsr
dcterms.abstractRakić, Beba; Pavlović, Milivoje; Langović Milićević, Ana; Bulut, Ivana; Uticaj društvenih mreža na poslovanje kompanija;
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/61623/bitstream_61623.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/61624/bitstream_61624.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_4573


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији