Search
Now showing items 1-10 of 18
Finansijski aspekti upravljanja performansama preduzeća u odabranim zemljama u tranziciji
(University of Novi Sad, Faculty of Economy, Subotica, 15-01-2016)
Primena modela za otkrivanje manipulativnog finansijskog izveštavanja u reviziji
(University of Novi Sad, Faculty of Economy, Subotica, 22-09-2016)
Implikacije društvene odgovornosti međunarodnog marketinga u internet promociji turističkih usluga
(University of Novi Sad, Faculty of Economy, Subotica, 12-12-2016)
Strategijsko upravljanje korporativnim performansama u funkciji kapitala banke u zemljama Zapadnog Balkana
(University of Novi Sad, Faculty of Economy, Subotica, 19-09-2016)
Upravljanje tržišnim rizicima osiguravajućih društava
(University of Novi Sad, Faculty of Economy, Subotica, 24-09-2016)
Kvalitet usluge u funkciji satisfakcije i namera korisnika u ostvarivanju marketing performansi visokoobrazovnih institucija na zapadnom Balkanu
(University of Novi Sad, Faculty of Economy, Subotica, 25-01-2016)
Desa potrošači i proces odlučivanja o porodičnoj kupovini u odabranim zemljama Jugoistočne Evrope
(University of Novi Sad, Faculty of Economy, Subotica, 09-07-2016)
U okviru disertacije pažnja se posvećuje specifiĉnom segmentu potrošaĉa – deci. Reĉ je o segmentu koji je specifiĉan po svojim psihološkim i ekonomskim karakteristikama i koji formira tzv. „3 u 1“ tržište koje, posmatrano ...
Metodološko-radni okvir za razvoj softverske arhitekture poslovnog softvera u agilnim procesima
(University of Novi Sad, Faculty of Economy, Subotica, 19-03-2016)
Finansijski aspekti poslovnog restrukturiranja preduzeća u zemljama Jugoistočne Evrope
(University of Novi Sad, Faculty of Economy, Subotica, 21-09-2016)
Sinergetski efekti višedimenzionalnog instrumentarija tržišnog komuniciranja u odabranim zemljama Zapadnog Balkana
(University of Novi Sad, Faculty of Economy, Subotica, 15-12-2016)