Претрага по члановима комисија
Приказ резултата 1-7 од 7
-
Desa potrošači i proces odlučivanja o porodičnoj kupovini u odabranim zemljama Jugoistočne Evrope
(Универзитет у Новом Саду, Економски факултет, Суботица, 09-07-2016) -
Elektronska maloprodaja u funkciji razvoja novih kanala marketinga u zemljama Dunavskog regiona
(Универзитет у Новом Саду, Економски факултет, Суботица, 30-05-2016) -
Implikacije društvene odgovornosti međunarodnog marketinga u internet promociji turističkih usluga
(Универзитет у Новом Саду, Економски факултет, Суботица, 12-12-2016) -
Kvalitet usluge u funkciji satisfakcije i namera korisnika u ostvarivanju marketing performansi visokoobrazovnih institucija na zapadnom Balkanu
(Универзитет у Новом Саду, Економски факултет, Суботица, 25-01-2016) -
Profil potrošača organske i funkcionalne hrane u odabranim ekonomijama u usponu
(Универзитет у Новом Саду, Економски факултет, Суботица, 23-04-2015) -
Sinergetski efekti višedimenzionalnog instrumentarija tržišnog komuniciranja u odabranim zemljama Zapadnog Balkana
(Универзитет у Новом Саду, Економски факултет, Суботица, 15-12-2016) -
Доступност производа посредством алтернативних логистичких система у одабраним економијама у успону / Dostupnost proizvoda posredstvom alternativnih logističkih sistema u odabranim ekonomijama u usponu
(Универзитет у Новом Саду, Економски факултет, Суботица, 15-10-2015)