Приказ основних података о дисертацији

Internet technologies in intranet surrounding of beginners course of mathemacs

dc.contributor.advisorPikula, Milenko
dc.contributor.otherKočinac, Ljubiša D.
dc.contributor.otherDejić, Mirko
dc.contributor.otherMandić, Danimir
dc.contributor.otherŠpijunović, Krstivoje
dc.creatorParezanović, Duško
dc.date.accessioned2016-01-05T13:07:15Z
dc.date.available2016-01-05T13:07:15Z
dc.date.available2020-07-03T15:09:46Z
dc.date.issued2013-06-03
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/3636
dc.identifier.urihttp://eteze.kg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=118
dc.identifier.urihttps://fedorakg.kg.ac.rs/fedora/get/o:173/bdef:Content/download
dc.description.abstractRazvoj matematike ukazuje na to da je matematičko znanje ogromno i da se sve više uvećava. Od celokupnog znanja, samo jedan deo, transformiše se u oblik pogodan za prenošenje učenicima. Izborom i transformacijom matematičkih sadržaja, u oblik prihvatljiv učenicima nastaje nastavni predmet matematika. Temelj za učenje matematike, u osnovnoj školi predstavlja početna nastava matematike. Najznačajnija tendencija u svetu, jeste uvođenje novih tehnologija. Obrazovanje kao bitna ljudska delatnost mora se takođe orjentisati na uvođenje i primenu novih tehnologija. Najveći deo rada sadrži predlog mera za unapređenje početne nastave matematike, kroz ispitivanje mišljenja i stavova učitelja o ulozi i uticaju informaciono-komunikacionih tehnologija na početnu nastavu matematike. Rad se bavi i ispitivanjem i izborom matematičkih sadržaja raspoloživih na Internetu.sr
dc.description.abstractThe development of mathematics shows that knowledgw from this field is huge and that it is becoming even greater. From all that knowledge just one part can be transformed in the form suitable to be taught to students. Mathematics is created by choosing and transforming mathematical contents in the form acceptable to students. The base for learning mathematics in primary schoolis the beginner’s course of mathematics. The most significant tendency in the world is using new technologies.Education, as important part of human life, must also be orintated on using and applying new technologies. The greatest part of the work consists of suggestions of measures for the improvement of the beginners course in mathematics. We got them by asking teachers their opinions and attitudes about the role and influence of informationalcommunication technologies on the beginners course in mathematics. The work deals with searching and choosing mathematical contents available on the internet.en
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr
dc.publisherУниверзитет у Крагујевцу, Учитељски факултет, Ужицеsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Крагујевцуsr
dc.subjectMatematikasr
dc.subjectNastavaen
dc.titleInternet tehnologije u internet okruženju početne nastave matematikesr
dc.titleInternet technologies in intranet surrounding of beginners course of mathemacsen
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY
dcterms.abstractПикула, Миленко; Мандић, Данимир; Кочинац, Љубиша Д.; Шпијуновић, Крстивоје; Дејић, Мирко; Парезановић, Душко; Интернет технологије у интернет окружењу почетне наставе математике; Интернет технологије у интернет окружењу почетне наставе математике;
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/47680/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/47680/Disertacija.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_3636


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији