Приказ основних података о дисертацији

The casualty risk quantification model

dc.contributor.advisorLipovac, Krsto P.
dc.contributor.otherJovanović, Dragan
dc.contributor.otherPešić, Dalibor R.
dc.creatorKukić, Dragoslav R.
dc.date.accessioned2016-01-05T12:02:35Z
dc.date.available2016-01-05T12:02:35Z
dc.date.available2020-07-03T09:12:25Z
dc.date.issued2014-12-01
dc.identifier.urihttp://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=1828
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/2335
dc.identifier.urihttps://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:9483/bdef:Content/download
dc.identifier.urihttp://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=512401578
dc.description.abstractБезбедност саобраћаја представља глобални проблем који се манифестује људским и материјалним губицима изазваним саобраћајним незгодама, затим директним и индиректним трошковима саобраћајних незгода и загађењем животне средине. У свету се најчешћа насилна смрт догађа управо у саобраћајним незгодама. Данас све већи број земаља у свету има развијену свест да се безбедношћу саобраћаја може управљати као и било којим другим системом и да се број саобраћајних незгода може смањити без обзира на повећање обима саобраћаја и броја регистрованих моторних возила. Успех на пољу успостављања функционалног система безбедности саобраћаја између земаља је веома различит. Постоји велики број елемената и услова који морају бити испуњени како би једна држава могла успешно да управља безбедношћу саобраћаја. Један од најважнијих елемената за успешно функционисање система безбедности саобраћаја чини развој квалитетних база података о обележјима безбедности саобраћаја. Тек када држава успостави функционалне базе података које су ажурне, усаглашене са светом, доступне, са стандардизованим показатељима, онда може успешно да прати стање безбедности саобраћаја. Квалитетна анализа података је основ за избор мера и активности које ће допринети смањењу негативних последица саобраћајних незгода на дужи период. Истраживачи у области безбедности саобраћаја стално трагају за избором најбољег модела и показатеља којим би поуздано одредили степен угрожености у саобраћају. Поред све већег схватања важности и примене индикатора који на друге начине описују стање безбедности саобраћаја, попут индикатора перформанси безбедности саобраћаја, у већини земаља које су на почетку успостављања система безбедности саобраћаја и почетку управљања у овој области, број и последице саобраћајних незгода су најчешће примењиван и коришћен показатељ...sr
dc.description.abstractRoad safety represents a global problem which is reflected in human and material losses caused by road accidents, as well as in direct and indirect costs of road crashes and environmental pollution. Globally, violent deaths occur most often in road accidents. An increasing number of countries in the world today are well aware of the fact that road safety can be managed in the same way other systems are also being managed, and that the number of road accidents can be reduced regardless of the increase of traffic volumes and number of motorized vehicles. The success made in establishing a functional road safety system among the countries is quite versatile. There is a large number of elements and requirements that must be met so that a country could manage the road safety system successfully. One of the most important elements of a successful functioning of the road safety system is the development of quality databases with road safety features. Only when a state has established functional databases that are accurate, adjusted to the world practice, available, compatible with the standardized indicators, can it monitor the state of road safety in a successful way. The qualitative analysis of data is the basis for the selection of measures and activities that will contribute to reducing the negative consequences of road accidents, in a long run. Road safety researchers have been in constant quest for the selection of the best model and indicators that would reliably determine the level of traffic endangerment. Apart from the increasing understanding of the importance of indicator implementation, which describes the state of road safety in various ways, such as road safety performance indicators, in majority of countries that are at the beginning of establishing the road safety system and are starting only now to apply management processes in this area, the number and consequences of road accidents are the indicators that are most often used and applied...en
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr
dc.publisherУниверзитет у Београду, Саобраћајни факултетsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Београдуsr
dc.subjectБезбедност саобраћајаsr
dc.subjectRoad Safetyen
dc.subjectПраћење стања безбедности саобраћајаsr
dc.subjectПоказатељи безбедности саобраћајаsr
dc.subjectРизици страдања у саобраћајуsr
dc.subjectМапирање ризикаsr
dc.subjectMonitoring a Road Safetyen
dc.subjectRoad Safety Indicatorsen
dc.subjectCasualty Risksen
dc.subjectRisk Mappingen
dc.titleМодел квантификације ризика страдања у саобраћајуsr
dc.titleThe casualty risk quantification modelen
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractЛиповац, Крсто П.; Пешић, Далибор Р.; Јовановић, Драган; Кукић, Драгослав Р.; Model kvantifikacije rizika stradanja u saobraćaju;
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/15505/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/15506/Dragoslav_Kukic_Referat_SF.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/15505/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/15506/Dragoslav_Kukic_Referat_SF.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_2335


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији