Претраживање
Приказ резултата 1-5 од 5
Деца са сметњама у развоју у редовним предшколским групама / Children with developmental delay in regular preschool groups:new procedures of identification, assessment and support
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 28-04-2015)
Правовремено откривање деце са сметњама у развоју, рана идентификација основних и пратећих развојних проблема, адекватан систем подршке у предшколским групама, угрожени су, одавно приметним, недостатком адекватних инструмената, ...
Инклузија студената са инвалидитетом у систем високог образовања
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 09-03-2015)
Начела осигуравања инклузивног приступа и једнаких прилика у високом
образовању данас су део глобалне иницијативе за подстицање права на
образовање за све. Истраживања социјалних баријера на путу квалитетније и
обухватније ...
Тип становања и квалитет живота особа са интелектуалном ометеношћу / The housing type and life quality of people with intelectual disability
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 04-11-2015)
Становање
уз
подр
ш
ку
за
особе
са
интелектуалном
ометено
шћ
у
(ИО)
представља
услугу у систему социјалне зашт
ите
кој
а
им
омогу
ћ
ава
ш
то
самосталнији
ж
ивот
у најмање рестриктивном окружењу
.
Применом прог
р
ама ...
Индикатори радне ефикасности ученика са лаком интелектуалном ометеношћу / Indicators of work efficiency of students with mild intellectual disability
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 17-07-2015)
Референтни
оквир
рада
базир
ан
је
на
резултатима
савремене
литературе
који
упућују
да
су
за
успех
младих
особа
са
интелектуалном
ометеношћу
у
процесу
запошљавања
од
круцијалне
важности
радне
вештине
и
искуство
у
раду
кој ...
Занемаривање и злостављање деце у Србији - феноменологија, етиологија и друштвена реакција / Child neglect and abuse in Serbia - phenomenology, etiology and social reaction
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 06-07-2015)
Занемаривање и злостављање деце представља појаву која прати целокупну историју човечанства. Специфичност вулнерабилности најмлађих, као и низ социолошких особености утицали су на то да насиље над децом егзистира као ...