Search
Now showing items 1-7 of 7
Промена ставова према ученицима са Дауновим синдромом применом програма замишљеног контакта
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 17-11-2017)
Ефикасност програма индиректног контакта на развој позитивнијих ставова до сада је најчешће била проверавана у односу на припаднике мањинских етничких група. Иако је објављено неколико студија усмерених на промену ставова ...
Адаптивно понашање особа са оштећењем вида
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 15-03-2017)
Истражиавањима адаптивног понашања одраслих особа са оштећењем вида углавном су били обухваћени само поједини сегменти овог концепта...
Повезаност самопоимања са квалитетом живота и животним навикама код особа са оштећењем вида
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 16-03-2017)
Самопоимање, квалитет живота и животне навике су де
финисани
преко домена повезаних са одређеним областима функц
ионисања у
свакодневном животу и неким животним улогама, стога
је могуће да ...
Специфичност аудитивних способности код преврeмено рођене деце
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 13-03-2017)
Аудитивна стимулација током првих година живота представља кључни елемент сазревања аудитивног нервног система, са функционалне тачке гледишта. На динамику анатомског и функционалног сазревања слушног система могу утицати ...
Утицај вокалне рехабилитације на квалитет живота ларингектомираних пацијената
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 28-06-2017)
Увод: Карцином ларинкса је један од најчешћих малигних тумора главе и врата, који доводи до промене нормалних анатомских односа у врату, што изазива поремећај комуникације и промену психосоцијалног статуса пацијента. Тотална ...
Саморегулација код особа са интелектуалном ометеношћу
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 30-03-2017)
Саморегулација се одређује као способност супресије деловања дистрактора и усмеравања сопствених когнитивних, емоционалних и бихевиоралних капацитета ка остваривању унапред дефинисаног циља. Током шездесетих годинa прошлог ...
Компаративна анализа фонолошких способности деце са специфичним језичким поремећајем и деце типичног језичког развоја
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 06-09-2017)
Циљ истраживања је био да се утврде фонолошке способности, образац и природа поремећаја у фонолошком развоју деце са специфичним језичким поремећајем. Интересовање за децу са специфичним језичким поремећајем проистиче из ...