Претраживање
Приказ резултата 1-4 од 4
Утицај визуо-просторне радне меморије на усвајање математичких вештина код деце са тешкоћама у учењу математике
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 20-04-2019)
У већини досадашњих истраживања испитиван је значај радне меморије код деце различитог узраста и стања, као и повезаност са другим когнитивним системима. Тако је уочена и значајна повезаност између радне меморије и ...
Ниво моторичког развоја код ученика са поремећајима у развоју
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 08-06-2019)
Циљ студије је анализа нивоа моторичког развоја код ученика са поремећајима у развоју. Oсновна претпоставка је да поремећаји у развоју детерминишу моторичке профиле деце школског узраста. Ученици са моторичким, сензорним ...
Употреба и функције одредбених речи код глуве и наглуве деце
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 23-05-2019)
Вербална комуникација је доминантан вид споразумевања међу људима. За развој говора и језика, неопходна је, уз мноштво других фактора, и добра аудитивна перцепција. Оштећење слуха доводи до застоја у развоју говора и језика. ...
Карактеристике говора и гласа као предиктори квалитета комуникације код одраслих особа са дизартријом
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 27-12-2019)
Дизартрија представља моторни поремећај говора који захвата респирацију, фонацију, резонанцију, артикулацију и прозодију и може се манифестовати оштећењем свих или само неких компоненти процеса говорне продукције. Особе ...