Search
Now showing items 1-10 of 23
Синдром професионалног сагоревања код стручњака у условима инклузије особа са интелектуалном ометеношћу у Босни и Херцеговини и Републици Србији
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 29-09-2016)
Cиндром професионалног сагоревања ce дефинише као исцрпљеност у
професионалном раду која настаје под утицајем варијабли личности и/или варијабли
услова рада и која професионални ангажман знатно ограничава или чак
онемогу ...
Разумевање и употреба глаголских времена код деце са кохлеарним имплантом
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 30-09-2016)
Разумевање говора је комплексан процес који подразумева перцепцију,
препознавање и интерпретацију језичких симбола. За разумевање говорне поруке
неопходна је очуваност свих структура које учествују у пријему, преносу ...
Соматопедски третман у процесу радно-окупационе терапије
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 07-07-2016)
Комбинујући радно терапеутску и соматопедску интервенцију и делујући на промену личних и срединских чиниоца, код пацијената се тежи развијању максимума индивидуалних капацитета, које је могуће добити у датој ситуацији у ...
Специфичност организације слободног времена глуве и наглуве деце у породици и интернату
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 28-09-2016)
Слободно време је време које је проведено изван посла, рада или учења и време које искључује обављање свакодневних активности као што су исхрана и спавање. Слободно време није само супротност раду и плаћеном послу, већ је ...
Квалитет интерперсоналних односа у породицама деце са церебралном парализом
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 29-09-2016)
Породична средина је важан оквир за одрастање детета са церебралном парализом. Стручњаци који су са разних аспеката инволвирани у комплексну мрежу која пружа здравствену заштиту, хабилитацију, едукацију, или брине о аспектима ...
Капацитет дигиталне технологије за развој инклузивног друштва / Capacity of digital technology in development of an inclusive society
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 04-07-2016)
Друштво
има обавезу
да свим својим
члановима
обезбеди
образовање,
здравствену
заштиту,
професионалну
афирмацију,
квалитетно
коришћење
слободног
времена
и друга
права
која се базирају
на уставу
и
законима.
Савремено
друштво
у ...
Профил прагматских способности одраслих особа са интелектуалном ометеношћу / Profile of pragmatic abilities of adults with intellectual disabilities.
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 15-01-2016)
Без обзира на то што су поједини аспекти комуникационо-прагматске
компетенције особа са интелектуалном ометеношћу били предмет многих
иностраних и домаћих истраживања, уочено је да овај концепт није процењиван
са аспекта ...
Вербални и невербални аспекти егзекутивних функција код деце са сметњама у развоју
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 14-09-2016)
Рани основношколски узраст представља изразито динамичан период у
коме се одиграва значајан напредак у развоју бројних когнитивних способности и
вештина које су неопходне за адекватан школски успех. То је уједно и период
када ...
Otoakustičke emisije i poremećaj funkcije konduktivnog aparata uva
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 07-07-2016)
Cilj ovog rada bio je ocena uticaja kompenzacije pritiska u srednjem uvu na veličinu odgovora distorzionih otoakustičkih emisija (DPOAE) i tranzitornih otoakustičkih emisija (TEOAE). Osim ovog cilja, istraživanje je ...
Базичне академске вештине деце са развојним поремећајем координације
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 30-09-2016)
У савременој педагошкој пракси, веома је актуелна расправа о концепту неочекиваних тешкоћа у неким областима развоја, учења и адаптације са којима се суочавају деца у периоду поласка у школу и у првим годинама школовања. ...