Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију
Browse by
Recent Submissions
-
Самоодређење одраслих особа са интелектуалном ометеношћу / Self-determination of adults with intellectual disabilities
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 17-03-2020) -
Карактеристике говора и гласа као предиктори квалитета комуникације код одраслих особа са дизартријом / Characteristics of speech and voice as predictors of the quality of communication in adults with dysarthria
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 27-12-2019) -
Рани показатељи дислексије и дисграфије / Early dyslexia and dysgraphia indicators
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 25-12-2018) -
Тип становања и квалитет живота особа са интелектуалном ометеношћу / The housing type and life quality of people with intelectual disability
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 04-11-2015) -
Индикатори радне ефикасности ученика са лаком интелектуалном ометеношћу / Indicators of work efficiency of students with mild intellectual disability
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 17-07-2015) -
Профил прагматских способности одраслих особа са интелектуалном ометеношћу / Profile of pragmatic abilities of adults with intellectual disabilities.
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 15-01-2016) -
Кинестетичка сензитивност и соматосензорне функције као детерминанте квалитета писања / Kinestetic sensitivity and somatosensory funcions as determinants of quality of writing
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 05-12-2018) -
Социометријски статус и социо-бихевиоралне карактеристике ученика са интелектуалном ометеношћу / Sociometric status and socio-behavioral characteristics of students with intellectual disabilities
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 23-02-2018) -
Утицај типа и тежине језичког поремећаја на квалитет живота особа са афазијом / The impact of type and severity of language disorder on the quality of life in persons with aphasia
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 28-09-2018) -
Фактори успешног укључивања особа оштећеног слуха у радни процес / Detrminating factors of inclusion of the deaf and hard of hearing persons in work process
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 08-06-2018) -
Индикатори школског постигнућа глувих и наглувих ученика основношколског узраста / Indicators of academic achievement of deaf and hard of hearing primary school students
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 28-09-2016) -
Утицај визуо-просторне радне меморије на усвајање математичких вештина код деце са тешкоћама у учењу математике / Visuo-spatial working memory influence on adoption of mathematical skills in children with learning difficulties in mathematics
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 20-04-2019) -
Употреба и функције одредбених речи код глуве и наглуве деце / The use and functions of adverbial words in partially and completely deaf children.
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 23-05-2019) -
Ниво моторичког развоја код ученика са поремећајима у развоју / The level of motor development in children with developmental disorders.
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 08-06-2019) -
Утицај специјализованог пеналног третмана на редукцију ризика рецидивизма код сексуалних делинквената / Influence of specialized penal teratment on reduction of recidivism risk in case of sexual delinquents
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 09-07-2018) -
Неуромоторна незрелост ученика као ризик за усвајање базичних академских вештина / Neuromotor immaturity of schoolchildren as a risk for the acquistion of basic academic skills
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 26-09-2018) -
Процена равнотеже и ризика од пада код старих особа / Balance assesment and risk from falling among elderly people
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 12-07-2018) -
Повезаност родитељског надзора и екстернализованих проблема у понашању код ученика средњих школа / Correlation of parental monitoring and externalising problem behaviour in secondary school students.
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 14-09-2018) -
Лексичке способности код деце са специфичним језичким поремећајем / Lexical abilities in children with specific language impairment
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 26-02-2018) -
Промена ставова према ученицима са Дауновим синдромом применом програма замишљеног контакта / Changes of attitudes toward students with Down syndrome using the programs of indirect contact
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 17-11-2017)