Факултет за хотелијерство и туризам
Преглед по
Најновије дисертације
-
Uticaj kvaliteta usluga na brend ruralnih područja Valjevske Podgorine kao turističke destinacije / The services quality impact on the rural areas brand of Valjevska Podgorina as a tourist destination
(Универзитет у Крагујевцу, Факултет за хотелијерство и туризам, 2023) -
Razvoj i testiranje skale za merenje stepena prihvatanja informacionih tehnologija u hotelskom sektoru Republike Srbije / Development and testing of a scale for measuring the degree of acceptance of information technologies in the hotel sector of the Republic of Serbia
(Универзитет у Крагујевцу, Факултет за хотелијерство и туризам, 2023) -
Primena Eventqual modela u kontekstu različitih tipova turističkih događaja u Srbiji / Apling of eventqual model in the contex of different types of tourism events in Serbia
(Универзитет у Крагујевцу, Факултет за хотелијерство и туризам, 2024) -
Potencijali za održivi turizam zasnovani na prirodnim resursima na teritoriji Moravičkog upravnog okruga / Sustainable tourism potentials based on the natural resources in Moravica administrative district territory
(Универзитет у Крагујевцу, Факултет за хотелијерство и туризам, 2023) -
Determinante konkurentnosti Aranđelovca i Topole kao turističke destinacije / Determinants of the competitiveness of Aranđelovac and Topola as tourist destination
(Универзитет у Крагујевцу, Факултет за хотелијерство и туризам, 2023) -
Uticaji razvoja turizma na kvalitet života lokalnog stanovništva: studija slučaja Vrnjačke Banje / Impacts of tourism development on the quality of life of the local population: a case study of Vrnjačka Banja
(Универзитет у Крагујевцу, Факултет за хотелијерство и туризам, 2023) -
Razvoj modela ko-kreiranja iskustva učesnika turističkog događaja mešovitog karaktera / Development of tourist experience co-creation model in the mixed event context
(Универзитет у Крагујевцу, Факултет за хотелијерство и туризам, 2022) -
Uticaj zadovoljstva zaposlenih na neopipljive komponente kvaliteta usluga u hotelijerstvu / ǂThe ǂimpact of employee satisfaction on intangible components of service quality in the hotel industry
(Универзитет у Крагујевцу, Факултет за хотелијерство и туризам, 04-04-2022)