Модел учења кроз игру заснован на Интернету интелигентних уређаја
Game-based learning model based on the Internet of Things
Докторанд
Petrović, LukaМентор
Barać, DušanЧланови комисије
Radenković, BožidarBogdanović, Zorica
![](/themes/MirageNardus/images/orcid.png)
Lazarević, Saša
Savić, Dušan S.
Метаподаци
Приказ свих података о дисертацијиСажетак
Предмет истраживања докторске дисертације је развој модела учења кроз игру заснованог на
интернету интелигентних уређаја (енг. Internet of Things, IoT). Централни проблем који је
разматран у докторској дисертацији је испитивање могућности имплементације модела учења
кроз игру у интерактивном образовном окружењу са циљем да се повећа интересовање
студената и унапреде исходи учења. Развијени модел заснива се на интеграцији технологија
свеприсутног рачунарства и интеграцији IoT-а, мобилних и технологија проширене
стварности.
У докторској дисертацији представљен је модел учења кроз игру заснован на интернету
интелигентних уређаја. Структуру модела чини модел едукативне игре, модел паметног
окружења и модел система управљање едукативном игром. Предложени модел интегрише се
са постојећим компонентама образовне инфраструктуре. У оквиру евалуације модела
реализовано је тестирање и мерење релевантних параметара који утичу на ефикасност
предложеног модела. Модел учења кроз игру заснован на интер...нету интелигентних уређаја је
имплементиран у наставним процесима у оквиру Катедре за електронско пословање на
Факултету организационих наука у Београду Универзитета у Београду.
The subject of this dissertation is the development of a game-based learning model based on the
Internet of Things (IoT). The main problem discussed in the dissertation is to investigate the
possibility of implementing a game-based learning model in an interactive educational environment
that will increase student interest and enhance learning outcomes. The developed model will be
based on ubiquitous computing technologies and integration of IoT, mobile and augmented reality
technologies.
The dissertation introduced a game-based learning model based on the Internet of things. The
structure of the model consists of the educational game model, the smart environment model, and
the game administration system. The proposed model integrates with existing components of the
educational infrastructure. As part of the model evaluation, testing and measurement of relevant
parameters that affect the effectiveness of the proposed model was carried out. A game-based
learning model based on the Inter...net of things was implemented at the Department of E-Business at
the Faculty of Organizational Sciences in Belgrade, University of Belgrade.