Analiza lanca vrednosti banja Srbije
Author
Čeperković, JelenaMentor
Čerović, SlobodanCommittee members
Brdar, IvanaDamnjanović, Ivana
Metadata
Show full item recordAbstract
Конкурентност на туристичком тржишту је све интензивнија. Туристичке
дестинације које имају супериорнију понуду а тиме и вредност постају конкурента
места за која се одлучују туристи. Све активности које се предузимају у циљу пружања
услуга туристима у бањама представљају ланац вредности бањске дестинације.
Носиоци активности су карике у ланцу вредности које ланчаном реакцијом и
активностима пружају туристима један тоталан бањских производ. Привредни субјекти
на страни туристичке понуде теже што супериорнијим активностима у циљу
квалитетнијег парцијалног производа. Заједничким наступом свих привредних
субјеката на бањској дестинацији туристима се нуди интегрални бањски производ
састављен из мноштво парцијалних производа. Анализом бањских дестинација у
познатим европским државама и поређењем са бањским дестинација у Србији
представљено је место, улога и значај бања у Србији. Упоредном анализом дошло се до
кључних предности и недостатака у ланцу вредности бања у Србији. Конку...рентна
предност бања у Србији лежи у изузетном природном потенцијалу који бање поседују,
а који би системским приступом могао боље да се туристички валоризује.