Evaluacija performansi savremenih sistema distribucije znanja
Метаподаци
Приказ свих података о дисертацијиСажетак
U ovoj disertaciji je prikazana analiza transformacije klasičnog pristupa nastavi u novi, savremeniji onlajn metod. Glavna prednost ovakvog načina prenosa znanja ogleda se u velikoj fleksibilnosti kako slušaoca tako i predavača. Slušaoci i predavači imaju mogućnost da prisustvuju predavanju sa bilo koje fizičke lokacije i sa bilo kog uređaja, uz preduslov obezbeđene Internet konekcije.
Pri istraživanju prenosa znanja izvršena je kompletna integracija testirane platforme sa već postojećim informacionim sistemom. Prikazane su mane kao i načini za njihovo prevazilaženje. U disertaciji su ilustrovane prednosti onlajn nastave. Sve definisane promene postojećeg sistema su realizovane na osnovu anketnog ispitivanja studenata od strane menadžmenta univerziteta.
Rezultat trogodišnjeg angažmana sa studentima i predavačima doveo je do rezultata da uvođenjem onlajn sistema za realizaciju nastave pozitivno utičemo na poboljšanje i kvalitet obrazovanja. U navedenom periodu tokom integracije korišć...ene su Microsoft Office 365, Microsoft SharePoint, Microsoft Azure, Microsoft Stream, Microsoft Teams, kao i druge platforme. Navedene platforme omogućile su realizaciju u fizičkom, onlajn i hibridnom obliku. Uvidom u dobijene rezultate dolazi se do zaključka da je prelazak na onlajn način prenosa znanja omogućio krajnjim slušaocima veoma kvalitetan i sveobuhvatan prenos znanja kao i mogućnost ponovnog preslušavanja istog. Navedeni model je moguće implementirati na neograničenom broju potencijalnih korisnika u različitim institucijama nevezano od toga da li je polje delovanja tih institucija obrazovnog porekla.