Приказ основних података о дисертацији

Model for estimating and comparing the risk of occurrence accidents and incidents on the level crossings

dc.contributor.advisorTanackov, Ilija
dc.contributor.otherStojić, Gordan
dc.contributor.otherJovanović, Dragan
dc.contributor.otherPavlović, Norbert
dc.contributor.otherStević, Željko
dc.contributor.otherTanackov, Ilija
dc.creatorErcegovac, Pamela
dc.date.accessioned2022-12-03T09:16:32Z
dc.date.available2022-12-03T09:16:32Z
dc.date.issued2022-05-12
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija164456419248050.pdf?controlNumber=(BISIS)120272&fileName=164456419248050.pdf&id=19593&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=120272&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije164456421374523.pdf?controlNumber=(BISIS)120272&fileName=164456421374523.pdf&id=19594&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/20931
dc.description.abstractU radu je određen matematički model sa ciljem proračuna maksimalnog rizika i utvrđivanja pouzdanosti putno-pružnih prelaza. U definisanom inženjerskom okviru, od determinističke do stohastičke granice apstraktnog broja nesreća i nezgoda, nalazi se  proporcija za estimaciju i komparaciju rizika od nastanka nezgoda i nesreća na putno-pružnim prelazima zasnovana na realnim događajima. Moguće je utvrđivanje nivoa bezbednosti za svaki putni prelaz pojedinačno, što predstavlja originalni doprinos u istraživanjima bezbednosti na mestima ukrštaja železničkog i drumskog saobraćaja.sr
dc.description.abstractThis paper is determined a mathematical model to calculate the maximum risk and determine the reliability of level crossings. In the strongly defined engineering framework, from the deterministic to the stochastic limit of the number of theoretical accidents and incidents, there is a proportion for estimating and comparing the risk of accidents and incidents at level crossings based on real occurrences. It is possible to determine the level of safety for each railroad crossing individually, which is an original contribution to safety research at the intersections of railway and road trafficen
dc.languagesr (latin script)
dc.publisherУниверзитет у Новом Саду, Факултет техничких наукаsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Новом Садуsr
dc.subjectNesreće i nezgode na putno-pružnim prelazimasr
dc.subjectAccidents and incidents on the level crossingen
dc.titleModel za procenu i komparaciju rizika od nastanka nesreća i nezgoda na putnopružnim prelazimasr
dc.title.alternativeModel for estimating and comparing the risk of occurrence accidents and incidents on the level crossingsen
dc.typedoctoralThesissr
dc.rights.licenseBY
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/147530/Izvestaj_komisije_12903.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/147529/Disertacija_12903.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_20931


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији