Национални Репозиторијум Дисертација у Србији
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед дисертације 
  •   НаРДуС - почетна
  • Универзитет уметности у Београду
  • Факултет примењених уметности
  • Преглед дисертације
  •   НаРДуС - почетна
  • Универзитет уметности у Београду
  • Факултет примењених уметности
  • Преглед дисертације
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Полихромија у камену – Изложба скулптура

Нема приказа
2022
bitstream_145425.pdf (178бајтови)
bitstream_145426.pdf (178бајтови)
Докторанд
Каравелић, Татјана В.
Ментор
Чпајак, Горан Ж.
Чланови комисије
Протић, Јулијана М.
Лазовић, Мирослав С.
Денић, Десимир Ж.
Млађовић, Миодраг
Метаподаци
Приказ свих података о дисертацији
Сажетак
Докторски уметнички пројекат, под називом ,,Полихромија у камену, изложба скулптура“ представља теоријски рад и практичнa скулпторска решења приказаних на две концепцептуално различите изложбене поставке. У овом пројекту, анализиране су опсервације из области теорије и историје уметности и геологије. Симбиозом уметничких и научних дисциплина остварен је скулпторски дискурс који је у складу са основним поставкама рада. Полихромија у преводу грчке речи значи вишебојност, у том смислу, истражени су различити утицаји али развијање исте кроз историју уметности. Преиспитивањем односа боје и форме као и међусобно деловање у скулптури, установљено је да полихромијски садржаји у тродимензионалној форми визуелно доприносе динамичности израза. У скулпторским праксама приметан је један приступ инкорпорирања полихромије али и практичне обраде камена, док се у овом пројекту концепт реализује у обрнутим смеру зарад повратка супротним вредностима. Формулација полихромних скулптура у камену представ...ља организован склоп стена различитих генеза. Стога, у овом докторско-уметничком пројекту, полихромија у скулптури настаје интегрисањем различитих, природних материјала. Рад се темељи на истраживању форме у камену и има за циљ успостављање одређене естетске вредности као и доношење потенцијалних резултата на пољу уметности. Полихромија у скулптури, као полазиште али и резултат овог докторско-уметничког рада, остварена је у контексту реверзибилног тумачења основних модела зарад остваривања специфичног скулпторског израза.

Факултет:
Универзитет уметности у Београду, Факултет примењених уметности
Датум одбране:
11-05-2022
Кључне речи:
полихромија; боја; форма; скулптура; камен; минерали; стене; геолошки процеси; реверзибилност.
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_20612
Остали линкови:
http://eteze.arts.bg.ac.rs/handle/123456789/546
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/20612

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О НаРДуС порталу | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS
 

 

Преглед

Све дисертацијеУниверзитети и факултетиДокторандиМенториЧланови комисијаТемеФакултетДокторандиМенториЧланови комисијаТеме

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О НаРДуС порталу | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS