Приказ основних података о дисертацији

dc.contributor.advisorХумо Рајевац, Тијана
dc.contributor.otherЂукић, Марија
dc.contributor.otherМитровић, Наташа
dc.contributor.otherГоруновић, Биљана
dc.contributor.otherТрајковић, Александра
dc.creatorГлуваков Меденица, Марија
dc.date.accessioned2022-09-06T10:30:23Z
dc.date.available2022-09-06T10:30:23Z
dc.date.issued2021-11-10
dc.identifier.urihttp://eteze.arts.bg.ac.rs/handle/123456789/555
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/20599
dc.language.isoscen
dc.publisherУниверзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметностиsr
dc.rightsopenAccessen
dc.sourceУниверзитет уметности у Београдуsr
dc.titleФантазијски принципи и њихов утицај на форму, садржај и интерпретацију одабраних дела Моцарта (Фантазија це-мол КВ 475), Бетовена (Соната као Фантазија оп.27 бр.2) и Листа (Соната ха-мол и После читања Дантеа - Соната као Фантазија)en
dc.typeotheren
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/157625/Izvestaj.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/157624/disertacija.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_20599


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији