Show simple item record

dc.contributor.advisorČerović, Slobodan
dc.contributor.other1.Brdar 2.Vukosav, 1.Ivana 2. Svetlana
dc.creatorSančanin, Branislav
dc.date.accessioned2022-08-04T07:50:50Z
dc.date.available2022-08-04T07:50:50Z
dc.date.issued2022-07-04
dc.identifier.urihttps://singipedia.singidunum.ac.rs/izdanje/44167-uticaj-medija-na-unapredjenje-procesa-regrutacije-ljudskih-resursa-u-turisticko-ugostiteljskim-preduzecimasr
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/20548
dc.description.abstractTurizam i ugostiteljstvo imaju sve važniju ulogu u ekonomijama velikog broja zemalja, a ulaganje u infrastrukturu ubrzano doprinosi sveukupnom razvoju. Upravo infrastruktura i široka paleta turističkih proizvoda i usluga omogućavaju usporavanje i zaustavljanje procesa devastacije i propadanja ruralnih područja. Interaktivnost i personalizacija predstavljaju bazičnu platformu digitalnih promena, koje su u okvirima globalizacije i hipermobilnosti na tržištu radne snage, nezaustavljiv proces. U takvom okruženju, turističko-ugostiteljska preduzeća oglašavaju potrebe za popunom upražnjenih radnih mesta, usmeravajući svoje aktivnosti prema segmentiranom auditorijumu, na osnovu brojnih digitalnih informacija o potencijalno zainteresovanim pojedincima. Istovremeno, nelinearne forme komuniciranja i deljenja oglasnog sadržaja omogućavaju zainteresovanim pojedincima da, na osnovu svojih interesovanja i kompetencija, dolaze do velikog broja oglasnih sadržaja. Istraživanje sprovedeno za potrebe doktorske disertacije potvrdilo je da se mediji ne mogu posmatrati samo kao pasivni prenosioci jednosmernih poruka, kao i da njihova interaktivnost osigurava povratne informacije sa promenjivog tržišta rada. Podaci o upotrebi društvenih mreža u procesu regrutacije ljudskih resursa potvrdili su njihovu nezamenjivost kao relevantnih komunikacijskih platformi. U neprekidnoj konfrontaciji dve krajnosti, između dugoročne razvojne funkcije koju snažno generišu konvergentne medijske komunikacije, i kratkoročnih ekonomskih interesa, turističko-ugostiteljskim preduzećima je neophodna dobro planirana i organizovana strategija privlačenja kandidata koji ispunjavaju tražene uslove u pogledu znanja, iskustva i veština i njihovog zadržavanja.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherУниверзитет Сингидунум, Студије при универзитетуsr
dc.rightsopenAccessen
dc.sourceУниверзитет Сингидунумen
dc.subjectljudski resursisr
dc.subjectregrutacijasr
dc.subjectturizam i ugostiteljstvosr
dc.subjectmedijisr
dc.subjectdruštvene mrežesr
dc.subjectkonvergencijasr
dc.subject.classificationMenadžment i biznissr
dc.titleUticaj medija na unapređenje procesa regrutacije ljudskih resursa u turističko-ugostiteljskim preduzećimasr
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseARRsr
dcterms.abstractЧеровић, Слободан; 1.Брдар 2.Вукосав, 1.Ивана 2. Светлана; Санчанин, Бранислав; Утицај медија на унапређење процеса регрутације људских ресурса у туристичко-угоститељским предузећима; Утицај медија на унапређење процеса регрутације људских ресурса у туристичко-угоститељским предузећима;
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/145213/bitstream_145213.pdf
dc.identifier.fulltext$DSPACE_URL/bitstream/id/145214/bitstream_145214.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_20548


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record