National Repository of Dissertations in Serbia
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrilic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   NaRDuS home
  • Универзитет Сингидунум
  • Студије при универзитету
  • View Item
  •   NaRDuS home
  • Универзитет Сингидунум
  • Студије при универзитету
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uticaj medija na unapređenje procesa regrutacije ljudskih resursa u turističko-ugostiteljskim preduzećima

Thumbnail
2022
bitstream_145213.pdf (4.005Mb)
bitstream_145214.pdf (14.31Mb)
Author
Sančanin, Branislav
Mentor
Čerović, Slobodan
Committee members
1.Brdar 2.Vukosav, 1.Ivana 2. Svetlana
Metadata
Show full item record
Abstract
Turizam i ugostiteljstvo imaju sve važniju ulogu u ekonomijama velikog broja zemalja, a ulaganje u infrastrukturu ubrzano doprinosi sveukupnom razvoju. Upravo infrastruktura i široka paleta turističkih proizvoda i usluga omogućavaju usporavanje i zaustavljanje procesa devastacije i propadanja ruralnih područja. Interaktivnost i personalizacija predstavljaju bazičnu platformu digitalnih promena, koje su u okvirima globalizacije i hipermobilnosti na tržištu radne snage, nezaustavljiv proces. U takvom okruženju, turističko-ugostiteljska preduzeća oglašavaju potrebe za popunom upražnjenih radnih mesta, usmeravajući svoje aktivnosti prema segmentiranom auditorijumu, na osnovu brojnih digitalnih informacija o potencijalno zainteresovanim pojedincima. Istovremeno, nelinearne forme komuniciranja i deljenja oglasnog sadržaja omogućavaju zainteresovanim pojedincima da, na osnovu svojih interesovanja i kompetencija, dolaze do velikog broja oglasnih sadržaja. Istraživanje sprovedeno za potrebe dok...torske disertacije potvrdilo je da se mediji ne mogu posmatrati samo kao pasivni prenosioci jednosmernih poruka, kao i da njihova interaktivnost osigurava povratne informacije sa promenjivog tržišta rada. Podaci o upotrebi društvenih mreža u procesu regrutacije ljudskih resursa potvrdili su njihovu nezamenjivost kao relevantnih komunikacijskih platformi. U neprekidnoj konfrontaciji dve krajnosti, između dugoročne razvojne funkcije koju snažno generišu konvergentne medijske komunikacije, i kratkoročnih ekonomskih interesa, turističko-ugostiteljskim preduzećima je neophodna dobro planirana i organizovana strategija privlačenja kandidata koji ispunjavaju tražene uslove u pogledu znanja, iskustva i veština i njihovog zadržavanja.

Faculty:
Универзитет Сингидунум, Студије при универзитету
Date:
04-07-2022
Keywords:
ljudski resursi / regrutacija / turizam i ugostiteljstvo / mediji / društvene mreže / konvergencija
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_20548
URI
https://singipedia.singidunum.ac.rs/izdanje/44167-uticaj-medija-na-unapredjenje-procesa-regrutacije-ljudskih-resursa-u-turisticko-ugostiteljskim-preduzecima
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/20548

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS
 

 

Browse

All of DSpaceUniversities & FacultiesAuthorsMentorCommittee membersSubjectsThis CollectionAuthorsMentorCommittee membersSubjects

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS