Претраживање
Приказ резултата 1-2 од 2
Ефекти хоризонталне унутарпредметне интеграције у разредној настави математике
(Универзитет у Београду, Учитељски факултет, 19-02-2019)
Истраживање у оквиру овог рада заснива се на уверењу да математичко мишљење подразумева проналажење веза, које су од суштинског значаја за изградњу математичког разумевања. На епистемолошком нивоу, рад има за циљ да допринесе ...
Улога наставника и ученика у хеуристичкој настави природе и друштва
(Универзитет у Београду, Учитељски факултет, 24-04-2019)
Потенцијал хеуристичког приступа у наставном процесу је висок, нарочито у односу на традиционалне наставне системе у којима се знање предаје у готовом облику. Он и теоријски и практично код нас није заузео место које би ...