Search
Now showing items 1-10 of 23
Стручно усавршавање наставника у функцији управљања развојним променама у наставном процесу / Professional education of the teachers in function of the change management in the development of teaching processes
(Универзитет у Београду, Учитељски факултет, 10-10-2013)
Због друштвене улоге и значаја наставнички позив и поред тога што је
последњих деценија подцењен и маргинализован, и даље има једну од најодговорнијих
функција управљања развојним променама.
У времену брзих промена, ...
Значај превентивних вежбања за развој моторичких способности и морфолошких карактеристика код ученика млађих разреда основне школе
(Универзитет у Београду, Учитељски факултет, 29-09-2016)
Истраживање је спроведено са циљем да се испитају ефекти реализације
програмских садржаја наставе физичког васпитања – превентивног вежбања, на
моторичке способности ученика IV разреда основне школе. Експерименталним путем ...
Синтаксичка анализа реченице у млађим разредима основне школе / Syntactic analysis of sentence in junior grades of primary school
(Универзитет у Београду, Учитељски факултет, 30-10-2013)
У раду се најпре даје преглед релевантних стручних и теоријских проучавања просте реченице. Консултоване су водеће граматике и одабрани лингвистички радови. Из те анализе издвојила су се структурна, функционална и поједина ...
Функционалност уџбеничког комплета у развоју вокалних способности ученика млађих разреда основне школе / Тhe functionality of textbook sets in developing pupils' vocal ambilities in junior grades of primary school
(Универзитет у Београду, Учитељски факултет, 29-10-2015)
Уџбеник је репрезент и продукт културе (Ивић и сар., 2008, Пешић, 1998), а
теоријски сагледан као културно-потпорни систем (Плут, 2003), добија ширу димензију
у општем образовању, у чијем се интегралном делу свакако налази ...
Методички приступ епским народним песмама са јеванђељским мотивима / The methodical approach to epic folk poems with gospel motives
(Универзитет у Београду, Учитељски факултет, 12-11-2013)
У овом раду су обрађене епске народне песме с јеванђељским, хришћанским мотивима које је српски народ вековима, поред паганских мотива, највише у њих уграђивао исказујући тако своје погледе на свет и на живот. Кроз њих је ...
Реално окружење у почетној настави геометрије / Realistic mathematics In teaching and learning elementary geometry
(Универзитет у Београду, Учитељски факултет, 04-12-2013)
Основни циљ почетне наставе математике је да ученике математички
описменимо, а заступници смо гледишта да су циљеви, поред наведеног, и стварање стања упитаности, тежња ка стварању истраживачког духа ученика, као и осећаја ...
Улога пројектног модела рада у настави природе и друштва / The role of project model of work in science teaching
(Универзитет у Београду, Учитељски факултет, 09-09-2015)
У раду је истражен утицај пројектног модела рада на побољшање исхода
учења у настави природе и друштва, у односу на традиционални модел наставе.
Теоријски оквири рада били су усмерени на разматрање историјског аспекта ...
Настава теорије књижевности у млађим разредима основне школе / Teaching literary theory in lower primary school
(Универзитет у Београду, Учитељски факултет, 10-12-2013)
У раду су обрађени место и улога теорије књижевности у настави српског језика у млађим разредима основне школе. Не треба посебно наглашавати значај књижевне терминологије, јер без ових знања не може у потпуности да се ...
Потрошачки начин живота и проблеми у животној средини у настави природе и друштва / Consumerism and environmental problems in teaching natural and social sciences
(Универзитет у Београду, Учитељски факултет, 31-10-2013)
У раду се бавимо аспектима ефикасног приступа вези између
потрошачког начина живота и проблема у животној средини у настави природе
и друштва.
Методом теоријске анализе релевантне научне и стручне литературе и
документације, ...
Методички приступ историјској бајци у разредној настави
(Универзитет у Београду, Учитељски факултет, 27-10-2017)
У докторској дисертацији Методички приступ историјској бајци у разредној настави сагледава се историјска бајка као подврста ауторске бајке, те разматра значај и могућности наставног проучавања историјских бајки у разредној ...