Model učenja programskog jezika PASCAL na daljinu
Model of distance learning programming language Pascal
Докторанд
Пардањац (Барбарић), МарјанаМентор
Radosav, DragicaЧланови комисије
Hotomski, PetarVoskresenski, Kosta
Malbaški, Dušan
Glušac, Dragana
Radosav, Dragica
Метаподаци
Приказ свих података о дисертацијиСажетак
Kreiran je model učenja programskog jezika PASCAL na daljinu, sa smernicama za kvalitetniju realizaciju nastavnog procesa u primeni računara. Primenjen je model Web baziranog sistema učenja na daljinu DLearn, sa 9 modula (upravljenje korisnicima i dozvolama, administrativni modul, modul za upravljanje korisničkim podacima, modul za održavanje nastavnih materijala (CM – Curriculum Module), modul za proveru znanja, modul za prijavu ispita, modul za slanje e – mail poruka, modul za generisanje različitih izveštaja, modul za publikovanje po SCORM standardu). Omogućena primena savremene tehnologije, čime se prati sadašnji naučno – tehnološko – informatički razvoj, opismenjavanje učenika za primenu savremene tehnologije, nastavnicima olakšan i pojednostavljen način promene teorije i zadataka, i na taj način omogućeno jednostavnije i bolje praćenje ubrzanog društvenog razvoja, proučavanje gradiva kada učenicima odgovara, nema propuštene nastave, prelazak na novu temu tek nakon savladavanja pr...ethodne, način i stil rada primereni su svakom učeniku, svako radi prema svojim sposobnostima i sklonostima, čime se povećava stepen usvojenosti predviđenog nastavnog sadržaja.
Created a model of learning programming language PASCAL in the distance, with guidelines for better implementation of the teaching process in the implementation of the computer. Applied the model of Web-based distance learning system DLearn, with 9 modules (control users and permissions, administrative module, the module for managing user data, module for the maintenance of teaching material (CM – Curriculum Module), module test, examine the application module, the module for sending e - mail messages, the module to generate various reports, the module for publication by SCORM standard). Enabled the application of modern technology, which monitors the current science - technology - informatics development, literacy students for the application of modern technology, teachers relieved and simplified theory of how the changes and tasks, and thus allow easier and better tracking of accelerated social development, studies of the match when the students, no missed school, switch to the new t...heme only after overcoming the previous, manner and style of work are appropriate each student, each working according to their abilities and preferences, increasing the level of acquisition of the scheduled content.