Приказ основних података о дисертацији

Development of the strategic model for managing modern marketing concepts in function of improving company performance

dc.contributor.advisorNikolić, Slavka
dc.contributor.otherĆosić, Ilija
dc.contributor.otherGradojević, Nikola
dc.contributor.otherMihailović, Dobrivoje
dc.contributor.otherKamberović, Bato
dc.contributor.otherNikolić, Slavka
dc.creatorDejanović, Aleksandar
dc.date.accessioned2015-12-29T11:21:36Z
dc.date.available2015-12-29T11:21:36Z
dc.date.available2020-07-03T14:12:20Z
dc.date.issued2014-10-22
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija140126193038137.pdf?controlNumber=(BISIS)87673&fileName=140126193038137.pdf&id=2060&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/1874
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=87673&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije140126195313840.pdf?controlNumber=(BISIS)87673&fileName=140126195313840.pdf&id=2061&source=NaRDuS&language=srsr
dc.description.abstractStrategijski model upravljanja savremenim marketing koncepcijama povezuje upravljanje razvojem novih proizvoda, upravljanje brendom i upravljanje odnosima sa potrošačima na platformi upravljanja ukupnim kvalitetom. U model je ugrađen i merni sistem na osnovu uravnoteženog pristupa merenju performansi preduzeća. Istaživanje je pokazalo da su nabrojani elementi kompatibilni i da imaju potencijal za stvaranje sinergije, što model čini efektivnijim i univerzalnijim. Rezultati merenja u trogodišnjem periodu nedvosmisleno su potvrdila funkcionalnost modela, odnosno njegovu sposobnost da pozitivno utiče na performanse preduzeća.sr
dc.description.abstractThe strategic model for managing modern marketing concepts connects management of developing new product, brand management and customer ralationship management on the total quality management platform. A measuring system based on a balanced scorecard is built in this model. Research has shown that previously mentioned elements are compatible and have the potential to create synergies, making this model more effective and more universal. Measurement results obtained over a three-year period unambigously confirm the functionality of the model, i.e. its ability to positively affect company performance.en
dc.languagesr (latin script)
dc.publisherУниверзитет у Новом Саду, Факултет техничких наукаsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/share-your-work/public-domain/cc0/
dc.sourceУниверзитет у Новом Садуsr
dc.subjectModeli strategijskog upravljanjasr
dc.subjectStrategic management modelsen
dc.subjectintegrisani marketing menadžment sistemisr
dc.subjectIntegrated marketing management systemsen
dc.titleRazvoj strategijskog modela upravljanja savremenim marketing koncepcijama u funkciji unapređenja performansi preduzećasr
dc.titleDevelopment of the strategic model for managing modern marketing concepts in function of improving company performanceen
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseCC0
dcterms.abstractНиколић Славка; Камберовић Бато; Ћосић Илија; Михаиловић Добривоје; Градојевић Никола; Николић Славка; Дејановић Aлександар; Развој стратегијског модела управљања савременим маркетинг концепцијама у функцији унапређења перформанси предузећа; Развој стратегијског модела управљања савременим маркетинг концепцијама у функцији унапређења перформанси предузећа;
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/43154/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/43155/IzvestajKomisije.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/43155/IzvestajKomisije.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/43154/Disertacija.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_1874


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији