Razvoj strategijskog modela upravljanja savremenim marketing koncepcijama u funkciji unapređenja performansi preduzeća
Development of the strategic model for managing modern marketing concepts in function of improving company performance
Author
Dejanović, AleksandarMentor
Nikolić, SlavkaCommittee members
Ćosić, Ilija
Gradojević, Nikola

Mihailović, Dobrivoje
Kamberović, Bato
Nikolić, Slavka
Metadata
Show full item recordAbstract
Strategijski model upravljanja savremenim marketing koncepcijama povezuje upravljanje razvojem novih proizvoda, upravljanje brendom i upravljanje odnosima sa potrošačima na platformi upravljanja ukupnim kvalitetom. U model je ugrađen i merni sistem na osnovu uravnoteženog pristupa merenju performansi preduzeća. Istaživanje je pokazalo da su nabrojani elementi kompatibilni i da imaju potencijal za stvaranje sinergije, što model čini efektivnijim i univerzalnijim. Rezultati merenja u trogodišnjem periodu nedvosmisleno su potvrdila funkcionalnost modela, odnosno njegovu sposobnost da pozitivno utiče na performanse preduzeća.
The strategic model for managing modern marketing concepts connects management of developing new product, brand management and customer ralationship management on the total quality management platform. A measuring system based on a balanced scorecard is built in this model. Research has shown that previously mentioned elements are compatible and have the potential to create synergies, making this model more effective and more universal. Measurement results obtained over a three-year period unambigously confirm the functionality of the model, i.e. its ability to positively affect company performance.