National Repository of Dissertations in Serbia
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrilic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   NaRDuS home
  • Универзитет у Новом Саду
  • Факултет техничких наука
  • View Item
  •   NaRDuS home
  • Универзитет у Новом Саду
  • Факултет техничких наука
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Модел за унапређење одржавања железничких возила применом дијагностичких система

Model za unapređenje održavanja železničkih vozila primenom dijagnostičkih sistema

Thumbnail
2015
Disertacija.pdf (27.56Mb)
IzvestajKomisije.pdf (565.1Kb)
Author
Đorđević, Života
Mentor
Tepić, Jovan
Committee members
Vesković, Slavko
Stojić, Gordan
Lalić, Bojan
Tanackov, Ilija
Tepić, Jovan
Metadata
Show full item record
Abstract
У раду је дат нагласак на потенцијалне користи увођењем стратегије одржавања на основу стања возила. Истраживање је базирано на реалним мониторингу кола. Развијени су fuzzy модели за локацију мерних станица на мрежи и предикцију броја деформисаних точкова кола. Дефинисани су параметри за оцену стања склопова железничких возила. Извршено је дизајнирање оперативног центра са умреженим мерним станицама и дефинисана методологија управљања одржавањем железничких возила са предлогом новог модела организације одржавања возних средстава према стању.
U radu je dat naglasak na potencijalne koristi uvođenjem strategije održavanja na osnovu stanja vozila. Istraživanje je bazirano na realnim monitoringu kola. Razvijeni su fuzzy modeli za lokaciju mernih stanica na mreži i predikciju broja deformisanih točkova kola. Definisani su parametri za ocenu stanja sklopova železničkih vozila. Izvršeno je dizajniranje operativnog centra sa umreženim mernim stanicama i definisana metodologija upravljanja održavanjem železničkih vozila sa predlogom novog modela organizacije održavanja voznih sredstava prema stanju.
The paper gives emphasis to the potential benefits of the introduction of maintenance strategies based on the condition of the railway vehicle. The research is based on realistic monitoring circuits. They were developed fuzzy models for the location of measuring stations on the network and prediction of the number of deformed wheel car. Defined parameters for assessment of the state assemblies for vehicles. Executed designing operational center with networked measuring stations and the methodology for maintenance management of vehicles with the proposal of a new model of organization of maintenance of rolling stock according to the state.
Faculty:
Универзитет у Новом Саду, Факултет техничких наука
Date:
31-08-2015
Keywords:
мониторинг / monitoring / monitoring / дијагностика склопова железничких возила / одржавање на основу стања / оперативни центар / diagnostics assemblies for railway vehicles / maintenance based on condition / operations center / dijagnostika sklopova železničkih vozila / održavanje na osnovu stanja / operativni centar
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_1860
URI
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija144161883453887.pdf?controlNumber=(BISIS)94918&fileName=144161883453887.pdf&id=4254&source=NaRDuS&language=sr
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/1860
http://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=94918&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije143203653940573.pdf?controlNumber=(BISIS)94918&fileName=143203653940573.pdf&id=3728&source=NaRDuS&language=sr

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS
 

 

Browse

All of DSpaceUniversities & FacultiesAuthorsMentorCommittee membersSubjectsThis CollectionAuthorsMentorCommittee membersSubjects

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS