Prikaz osnovnih podataka o disertaciji

Development of an IC Engine Intake Air Path Fault Diagnosis Method

dc.contributor.advisorKlinar, Ivan
dc.contributor.otherStankovski, Stevan
dc.contributor.otherPetković, Snežana
dc.contributor.otherSavin, Lazar
dc.contributor.otherRužić, Dragan
dc.contributor.otherDorić, Jovan
dc.contributor.otherKlinar, Ivan
dc.creatorНиколић, Небојша
dc.date.accessioned2015-12-29T11:21:09Z
dc.date.available2015-12-29T11:21:09Z
dc.date.available2020-07-03T14:11:36Z
dc.date.issued2015-07-03
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/1846
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija144767158655240.pdf?controlNumber=(BISIS)94802&fileName=144767158655240.pdf&id=4612&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=94802&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije142961112314646.pdf?controlNumber=(BISIS)94802&fileName=142961112314646.pdf&id=3567&source=NaRDuS&language=srsr
dc.description.abstractU radu je razvijen jedan matematički model za simuliranje ponašanja nekih važnih radnih parametara motora SUS, kada u njegovom usisnom sistemu postoje neispravnosti tipa: „nepredviđeni ulaz vazduha u usisni kolektor“, „pogrešno očitavanje senzora masenog protoka vazduha“, „pogrešno očitavanje senzora pritiska u usisnom kolektoru“, „pogrešno očitavanje senzora temperature u usisnom kolektoru“ i „umanjen EGR protok“. Na osnovu rezultata ovog modela predložen je novi dijagnostički koncept, u okviru kojeg je razvijen jedan model za prepoznavanje pomenutih neispravnosti. Predloženi koncept je proveren na realnim podacima, prikupljenim ispitivanjem jednog stvarnog motora u laboratorijskim uslovima, pri čemu su dobijeni zadovoljavajući rezultati.sr
dc.description.abstractA mathematical model capable of simulating some important IC engine operating parameters behavior when a fault in its intake air path exists. The faults considered are of the following types: „air leakage in the intake path“, „faulty mass air flow sensor“, „faulty manifold absolute pressure sensor“, „faulty intake air temperature sensor“ and „clogged EGR pipe“. Relying on the data obtained by the fault simulator, a novel diagnosis concept is proposed. A model for fault detection and diagnosis was developed in the scope of the concept. The proposed concept was tested on the real data collected from an automobile IC engine in the laboratory conditions and satisfying results were obtained.en
dc.languagesr (latin script)
dc.publisherУниверзитет у Новом Саду, Факултет техничких наукаsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Новом Садуsr
dc.subjectMotor SUSsr
dc.subjectIC Engineen
dc.subjectusisni sistemsr
dc.subjectdetektovanje i dijagnostikovanje neispravnostisr
dc.subjectintake air pathen
dc.subjectfault detection and diagnosisen
dc.titleRazvoj metoda dijagnostike usisnog sistema motora sa unutrašnjim sagorevanjemsr
dc.titleDevelopment of an IC Engine Intake Air Path Fault Diagnosis Methoden
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC
dcterms.abstractКлинар Иван; Савин Лазар; Дорић Јован; Петковић Снежана; Станковски Стеван; Клинар Иван; Ружић Драган; Nikolić Nebojša; Развој метода дијагностике усисног система мотора са унутрашњим сагоревањем; Развој метода дијагностике усисног система мотора са унутрашњим сагоревањем;
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/42947/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/42948/IzvestajKomisije.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/42947/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/42948/IzvestajKomisije.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_1846


Dokumenti za doktorsku disertaciju

Thumbnail
Thumbnail

Ova disertacija se pojavljuje u sledećim kolekcijama

Prikaz osnovnih podataka o disertaciji